Gwiazdor serialu „The Bear” reklamuje Calvina Kleina

Jeremy Allen White ponownie wystąpił w kampanii reklamowej Calvina Kleina. Sesja fotograficzna z aktorem wzbudza emocje, ponieważ łamie on kolejne tabu na temat kanonów męskiej urody. Jako mężczyzna średniego wzrostu ignoruje koncept, wedle którego tylko wysocy panowie mogą promować marki modowe.

MM
MM
Udostępnij artykuł:
Gwiazdor serialu „The Bear” reklamuje Calvina Kleina
„The Bear”, Disney+ i Hulu

Gwiazdor „The Bear” ceniony za swój dorobek aktorski, po raz kolejny wystąpił w kampanii reklamowej Calvina Kleina. W sesji wykorzystano dżinsową kolekcję, w której White wystylizowany jest na macho znanego z filmów drugiej połowy XX wieku.

Wyświetl ten post na Instagramie           Post udostępniony przez Calvin Klein (@calvinklein)

Aktor skomentował udział w projekcie, w wywiadzie dla „Esquire”, w następujący sposób: „Zdjęcia do »The Bear« kręciłem w Chicago od lutego i skończyłem w pewien piątek przy minusowej temperaturze, a potem wsiadłem w samolot do Kalifornii i za chwilę pływałem w basenie, w pięknie urządzonym domu. [Nowa sesja zdjęciowa – przypis red.] wydaje się świeża i inna niż w naszej poprzedniej kampanii, w której patrzymy na Manhattan, ale łączy ją spojrzenie na kultową panoramę, tylko tym razem na drugim wybrzeżu”.

Czwarty sezon „The Bear” został już zamówiony. Recenzję trzeciego znajdziecie tutaj. Serial dostępny jest na platformie Disney+. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?