SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Gwiazdy na lodzie wytańczyły dla Dwójki ponad 20 mln zł

Nowy program Dwójki "Gwiazdy tańczą na lodzie" spotkał się z dużym zainteresowaniem widzów. Format oglądało średnio 4,48 mln osób, zapewniając stacji ponad 30 proc. udziału w rynku. Zyski reklamowe wyniosły ponad 20 mln zł.

Gwiazdy na lodzie wytańczyły dla Dwójki ponad 20 mln zł

Największą oglądalność miał wyemitowany 7 grudnia finał programu. Zobaczyło go średnio 5,33 mln osób, dając stacji 34,46 proc. udziału w rynku (część 1- 4,88 mln i 30,85 proc. udziału, część 2- 5,36mln i 33,95 proc. udziału , część 3- 5, 93 mln widzów i aż 41,05 proc udziału)- wynika z danych AGB NMR przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.


Wszyscy 4+
16-49
Data AMR SHR % SHR %
28-09-2007 4603527 31,84% 26,81%
05-10-2007 3899980 28,83% 21,51%
12-10-2007 3898853 31,54% 26,79%
19-10-2007 3966428 26,93% 20,45%
26-10-2007 4203607 27,61% 18,75%
02-11-2007 4325257 27,84% 19,84%
09-11-2007 4471717 28,92% 21,47%
16-11-2007 4344307 27,42% 21,05%
23-11-2007 5227499 34,15% 27,11%
30-11-2007 5114370 34,71% 26,65%
07-12-2007 5334995 34,46% 26,42%
średnia 4477750 30,31% 23,23%

TVP2 dzięki emisji widowiska była zdecydowanym liderem pasma. Telewizję TVN śledziło przed telewizorami w tym czasie 3,09 mln widzów (20,89 proc. udziałów w rynku), TVP1 2,32 mln widzów (15,68 proc. udziałów w rynku), Polsat - 1,94 mln widzów (13,11 proc. udziałów w rynku).

Program cieszył się popularnością głównie wśród kobiet. W jego profilu widowni dominują mieszkańcy wsi i miast poniżej 50 tysięcy mieszkańców, emeryci oraz osoby legitymizujące się wykształceniem podstawowym.



ADH % AFF
Płeć Mężczyźni 34,37% 71

Kobiety 65,63% 127
Wiek 4-9 2,62% 42

10-15 4,79% 61

16 - 19 2,85% 45

20 - 24 3,10% 35

25 - 29 4,42% 53

30 - 34 6,02% 79

35 - 39 4,28% 65

40 - 44 5,86% 87

45 - 49 7,40% 92

50 - 54 11,72% 142

55 - 59 12,88% 185

60+ 34,04% 188
Wlk.miasta Wieś 41,38% 108

< 50 tys. 24,50% 102

50-100 tys. 9,56% 108

100-200 tys. 7,36% 92

> 200 tys. 17,20% 84
Zawód Top management 5,96% 74

Pracownicy szczebla średniego 9,35% 78

Pracownicy fizyczni i rolnicy 15,97% 83

Emeryci 47,48% 182

Inne 21,24% 61
Wykształcenie Podstawowe 53,11% 117

Średnie 29,84% 101

Wyższe 9,63% 90

Inne 7,42% 52


Szefowie stacji nie kryją zadowolenia z oglądalności programu.

- Wyniki mówią same za siebie. "Gwiazdy tańczą na lodzie" to hit Dwójki i najpopularniejszy obok "Tańca z gwiazdami" program rozrywkowy na polskim rynku telewizyjnym - mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Jarosław Burdek, zastępca dyrektora ds. audycji rozrywkowych i widowisk artystycznych TVP2. - Udało nam się zainwestować w bardzo perspektywiczny format . Tak więc możemy się spodziewać, że Dwójka nie zrezygnuje z niego tak łatwo - dodaje.

Już wiosną na antenie pojawi się więc druga edycja tanecznego show. Program nadawany będzie w tym samym paśmie co dotychczas, czyli w piątki po godz. 20. Prawdopodobnie nie ulegnie zmianie też dotychczasowe jury z Dodą na czele. Produkująca show firma Rochstar rozpoczęła już kompletowanie nowych gwiazd chętnych do udziału w zabawie.

Tymczasem "Dwójka" przygotowuje się do specjalnego wydanie programu, który pokaże w najbliższy piątek jako "Świąteczną galę na lodzie".

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Gwiazdy na lodzie wytańczyły dla Dwójki ponad 20 mln zł

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl