SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Gwiazdy na lodzie wytańczyły dla Dwójki ponad 20 mln zł

Nowy program Dwójki "Gwiazdy tańczą na lodzie" spotkał się z dużymzainteresowaniem widzów. Format oglądało średnio 4,48 mln osób,zapewniając stacji ponad 30 proc. udziału w rynku. Zyski reklamowewyniosły ponad 20 mln zł.

Gwiazdy na lodzie wytańczyły dla Dwójki ponad 20 mln zł

Największą oglądalność miał wyemitowany 7 grudnia finałprogramu. Zobaczyło go średnio 5,33 mln osób, dając stacji 34,46proc. udziału w rynku (część 1- 4,88 mln i 30,85 proc. udziału,część 2- 5,36mln i 33,95 proc. udziału , część 3- 5, 93 mln widzówi aż 41,05 proc udziału)- wynika z danych AGB NMR przygotowanychdla portalu Wirtualnemedia.pl.


Wszyscy4+
16-49
DataAMRSHR %SHR %
28-09-2007460352731,84%26,81%
05-10-2007389998028,83%21,51%
12-10-2007389885331,54%26,79%
19-10-2007396642826,93%20,45%
26-10-2007420360727,61%18,75%
02-11-2007432525727,84%19,84%
09-11-2007447171728,92%21,47%
16-11-2007434430727,42%21,05%
23-11-2007522749934,15%27,11%
30-11-2007511437034,71%26,65%
07-12-2007533499534,46%26,42%
średnia447775030,31%23,23%

TVP2 dzięki emisji widowiska była zdecydowanym liderem pasma.Telewizję TVN śledziło przed telewizorami w tym czasie 3,09 mlnwidzów (20,89 proc. udziałów w rynku), TVP1 2,32 mln widzów (15,68proc. udziałów w rynku), Polsat - 1,94 mln widzów (13,11 proc.udziałów w rynku).

Program cieszył się popularnością głównie wśród kobiet. W jegoprofilu widowni dominują mieszkańcy wsi i miast poniżej 50 tysięcymieszkańców, emeryci oraz osoby legitymizujące się wykształceniempodstawowym.



ADH %AFF
PłećMężczyźni34,37%71

Kobiety65,63%127
Wiek4-92,62%42

10-154,79%61

16 - 192,85%45

20 - 243,10%35

25 - 294,42%53

30 - 346,02%79

35 - 394,28%65

40 - 445,86%87

45 - 497,40%92

50 - 5411,72%142

55 - 5912,88%185

60+34,04%188
Wlk.miastaWieś41,38%108

< 50 tys.24,50%102

50-100 tys.9,56%108

100-200 tys.7,36%92

> 200 tys.17,20%84
ZawódTop management5,96%74

Pracownicy szczeblaśredniego9,35%78

Pracownicy fizyczni irolnicy15,97%83

Emeryci47,48%182

Inne21,24%61
WykształceniePodstawowe53,11%117

Średnie29,84%101

Wyższe9,63%90

Inne7,42%52


Szefowie stacji nie kryją zadowolenia z oglądalnościprogramu.

- Wyniki mówią same za siebie. "Gwiazdy tańczą na lodzie" to hitDwójki i najpopularniejszy obok "Tańca z gwiazdami" programrozrywkowy na polskim rynku telewizyjnym - mówi w rozmowie zWirtualnemedia.plJarosław Burdek, zastępca dyrektora ds. audycji rozrywkowych iwidowisk artystycznych TVP2. - Udało nam się zainwestować w bardzoperspektywiczny format . Tak więc możemy się spodziewać, że Dwójkanie zrezygnuje z niego tak łatwo - dodaje.

Już wiosną na antenie pojawi się więc druga edycja tanecznegoshow. Program nadawany będzie w tym samym paśmie co dotychczas,czyli w piątki po godz. 20. Prawdopodobnie nie ulegnie zmianie teżdotychczasowe jury z Dodą na czele. Produkująca show firma Rochstarrozpoczęła już kompletowanie nowych gwiazd chętnych do udziału wzabawie.

Tymczasem "Dwójka" przygotowuje się do specjalnego wydanieprogramu, który pokaże w najbliższy piątek jako "Świąteczną galę nalodzie".

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Gwiazdy na lodzie wytańczyły dla Dwójki ponad 20 mln zł

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl