H&M na walentynki zachęca, by zapomnieć o swoich "Ex"

Z okazji walentynek H&M przygotował zabawną kreację w mediach spłecznościowych, z przesłaniem "Forget your Ex".

jd
jd
Udostępnij artykuł:
H&M na walentynki zachęca, by zapomnieć o swoich "Ex"

H&M "zachęca" w krótkim instruktażowym filmie do nietypowego pozbycia się ubrań po byłych partnerach i partnerkach. W prosty sposób koszulki, w których śpimy z tęsknoty za osobami, z którymi się rozstaliśmy, można przerobić na... ubranka dla psów.

Filmik zachęca do odpowiedzialnego kupowania ubrań i gospodarowania nimi w swojej szafie.

- Zależy nam bardzo na filozofii zero waste, dlatego nie chcielibyśmy by ubrania były wykorzystywane do takich celów, jeśli nie jest to potrzebne. Akcja to przewrotny sposób potraktowania tematu Walentynek - wyjaśnia portalowi Wirtualnemedia.pl Natalia Pochwała z działu marketingu H&M.

Akcja ruszyła 12 lutego w kanałach społecznościowych H&M. Nie wiąże się z żadną promocją ani dodatkową aktywacją dla klientów.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]