H&M na walentynki zachęca, by zapomnieć o swoich "Ex"

Z okazji walentynek H&M przygotował zabawną kreację w mediach spłecznościowych, z przesłaniem "Forget your Ex".

jd
jd
Udostępnij artykuł:
H&M na walentynki zachęca, by zapomnieć o swoich "Ex"

H&M "zachęca" w krótkim instruktażowym filmie do nietypowego pozbycia się ubrań po byłych partnerach i partnerkach. W prosty sposób koszulki, w których śpimy z tęsknoty za osobami, z którymi się rozstaliśmy, można przerobić na... ubranka dla psów.

Filmik zachęca do odpowiedzialnego kupowania ubrań i gospodarowania nimi w swojej szafie.

- Zależy nam bardzo na filozofii zero waste, dlatego nie chcielibyśmy by ubrania były wykorzystywane do takich celów, jeśli nie jest to potrzebne. Akcja to przewrotny sposób potraktowania tematu Walentynek - wyjaśnia portalowi Wirtualnemedia.pl Natalia Pochwała z działu marketingu H&M.

Akcja ruszyła 12 lutego w kanałach społecznościowych H&M. Nie wiąże się z żadną promocją ani dodatkową aktywacją dla klientów.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych