H&M stawia na naturalność w kampanii kostiumów kąpielowych

W najnowszej sesji zdjęciowej kostiumów kąpielowych H&M prezentuje modeli o różnych typach sylwetki w duchu akceptacji własnego ciała.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
H&M stawia na naturalność w kampanii kostiumów kąpielowych

Zdjęcia do promocji kolekcji kostiumów kąpielowych H&M przygotowano w duchu ciałopozytywności (body positive). Przed obiektywem stanęły modeli w rozmiarach odbiegających od narzuconych przez świat mody wymiarów. Widzimy kobiety o różnych typach sylwetki. Cała sesja nie była podawana dodatkowej obróbce w programach graficznych.

Zdjęcia można oglądać m.in. na kanałach social media H&M.

grafika
grafika

Marki idą w stronę body positive

Z kolei Gucci wykorzystano do promocji szminek niedoskonały zgryz punkowej piosenkarki Dani Miller.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta