SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

H2O Creative przygotuje kampanię społeczną dla Fundacji DKMS

Fundacja DKMS rozpoczęła współpracę z agencją H2O Creative powierzając jej przygotowanie nowej kampanii społecznej, której start zaplanowano na I kwartał 2019 roku.

Zadaniem agencji jest przygotowanie holistycznej kampanii społecznej promującej ideę dawstwa szpiku, obejmującej działania komunikacyjne z wykorzystaniem kanałów offline i online.

Agencja ma przygotować kompleksową kampanię z wykorzystaniem telewizji, nośników outdoorowych i kanałów digitalowych.

Kluczowym zadaniem kampanii jest wzrost świadomości Polaków na temat idei dobrowolnego dawstwa szpiku, a także prostoty procesu zostania potencjalnym dawcą. Działania agencji docelowo mają skłonić kolejne osoby do podjęcia świadomej decyzji o rejestracji jako potencjalny dawca szpiku.

Obecnie w Polsce jest zarejestrowanych ponad 1,5 mln potencjalnych dawców szpiku, co stanowi zaledwie 4 proc. populacji kraju.

 

Dołącz do dyskusji: H2O Creative przygotuje kampanię społeczną dla Fundacji DKMS

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Bolek
Weź go do buzi od Blondyny będzie ciężko przebić.
odpowiedź