SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

"Harnaś drwalem"

Nowa kampania telewizyjna marki Harnaś

W piątek, 21 stycznia, ruszyła nowa telewizyjna kampania reklamowa piwa HARNAŚ.

Głównym celem zimowej kampanii jest przekazanie konsumentom walorów marki HARNAŚ, tzn. przedstawić HARNASIA jako piwo konkretne z  góralskim charakterem
i rodowodem.

Podobnie jak poprzednie spoty, również ten utrzymany jest w konwencji filmu animowanego, który  w dowcipny i charakterystyczny sposób przedstawia świat marki Harnaś.

W nowym spocie HARNASIOWI, towarzyszy ponownie motyw muzyczny z "Janosika" Jerzego Passendorfera, kojarzony z marką od początku jej obecności na rynku. Pojawia się też obok niego nowa bohaterka filmu - Maryna.
30 sekundowy film reklamowy pt. "Drwal" emitowany będzie na antenach TVP1, TVP2, Polsatu  i TVN.

Kreacja: agencja Red8 Communications Group:
Studio produkcyjne: Graffiti Film Sp. z o.o
Zakup mediów: Initiative Media

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: "Harnaś drwalem"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl