SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Havas Media Group chce wzmocnić integrację usług

Havas Media Group tworzy nowe stanowiska connexion managerów i reorganizuje strukturę, wzmacniając integrację usług. W polskim biurze połączenie obszarów online i offline nadzoruje Paweł Pluciński.

Wprowadzone zmiany w biurach Havas Media Group na całym świecie powodują, że centralnym punktem działań agencji będzie obszar analizy danych. W ramach zmian zespoły pracowników są obecnie delegowane do jednostek, w których doświadczenia z obszaru digital jak i tradycyjnych mediów są w pełni zintegrowane.

W strukturze grupy powstały działy: Video (zamiast dotychczasowych zespołów zajmujących się telewizją i wideo online), Audio i OOH oraz Publishing (digital i prasa).

Jednocześnie Havas Media Group tworzy nowe stanowiska connexion managerów, którzy mają zapewnić integrację i innowacyjność w wykorzystaniu analizy danych. Osoby w tej funkcji będą wspierane przez analityków danych.

Pełna integracja obszarów online i offline w polskim biurze będzie nadzorowana przez Pawła Plucińskiego, trading directora, który obecnie kieruje 65-osobowym zespołem.

- Naszym głównym źródłem inspiracji jest i będzie analiza rzeczywistej konsumpcji mediów. Mając to na względzie, zbudowaliśmy naszą nową strukturę z myślą o całkowitej konwergencji z potrzebami naszych klientów, w szczególności  organicznego wzrostu ich biznesu - opisuje Małgorzata Węgierek, CEO Havas Media Group.

Przedstawiciele polskiego oddziału Havas Media Group na obecnym etapie nie podają nazwisk osób, które obejmą nowo utworzone stanowiska connexion managerów.

najnowsze wiadomości

Dołącz do dyskusji: Havas Media Group chce wzmocnić integrację usług

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl