SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Heineken w metaverse promuje wirtualne piwo Heineken Silver

Heineken stworzył na cyfrowej platformie Decentraland swój wirtualny browar, w którym powstało pierwsze wirtualne piwo marki - Heineken Silver.

Article

Heineken poinformował, że przeniósł swoje doświadczenie w zakresie browarnictwa do metaverse, gdzie piwo warzone jest piksel po pikselu, ze składników w 100 proc. generowanych komputerowo. Używane przez Heinekena w tradycyjnej produkcji specjalne drożdże typu A zostały zastąpione przez A-Pixels, a chmiel zbierany na polach - chmielem zakodowanym binarnie uprawianym przez rolników NPC. Cały proces jest nadzorowany przez dedykowanych wirtualnych browarników marki.

"Te elementy łączą się, aby stworzyć całkowicie wyjątkowe piwo, które odwiedzający wirtualny browar Heinekena w Decentraland będą mogli zobaczyć w wirtualnym świecie. Gdybyśmy tylko mogli wydrukować ten produkt w 3D, mogliby oni wziąć i zasmakować wirtualnego Heinekena Silver w prawdziwym świecie." - czytamy w informacji prasowej Heinekena.

Wirtualny Heineken Silver został zaprezentowany podczas premiery produktu w wirtualnym browarze Heinekena, którego wnętrze, jak również samo piwo, powstały we współpracy z hiszpańskim artystą ulicznym J. Demskym. Zaproszeni goście mogli dowiedzieć się w kilka sekund jak powstaje piwo, delektując się pikselowym homarem i kawiorem. Była to także okazja do spotkania się z ambasadorami marki Heineken, w tym Thierry Henrym, który zademonstrował co tak naprawdę można zrobić z wirtualnym piwem.

Wirtualne piwo to żart Heinekena z metaverse

"W Heinekenie wierzymy, że łączenie się z ludźmi ma kluczowe znaczenie dla ludzkiej egzystencji, tak jak powietrze, którym oddychamy czy woda, którą pijemy. I wiemy, że metaverse łączy ludzi w beztroski i wciągający sposób, który jest naprawdę ekscytujący. Co oczywiste, nie jest to jednak najlepsze miejsce na degustację nowego piwa. Nasze nowe wirtualne piwo, Heineken Silver, to ironiczny żart. To świadomy pomysł, który wyśmiewa nas i wiele innych marek, które wchodzą do metaverse z produktami, które najlepiej smakują w prawdziwym świecie. Na razie nie można skosztować pikseli i bajtów. Dlatego chcemy z tego zażartować i przypomnieć wszystkim, że nic nie przebije smaku orzeźwiającego piwa, w tym naszego nowego wirtualnego Heinekena Silver, w prawdziwym świecie." - powiedział Bram Westenbrink, globalny dyrektor marki Heineken.

Dołącz do dyskusji: Heineken w metaverse promuje wirtualne piwo Heineken Silver

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl