Heineken z akcją muzyczną na Spotify

Marka piwa Heineken rozpoczęła ambientowo-kontentową kampanię, której częścią jest platforma muzyczna Spotify i działania na siłowniach sieci CityFit. Za cały koncept, planowanie i zakup mediów odpowiada agencja mediowa Starcom, zaś za działania w serwisie Spotify – Httpool Polska.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Heineken z akcją muzyczną na Spotify

Prowadzone działania są elementem szerszej kampanii prowadzonej pod hasłem „Teraz Możesz”, wspierającej bezalkoholowe piwo Heineken 0.0, która obejmie m.in. także telewizję i digital. Cała kampania potrwa do marca.

Za realizację kampanii odpowiada agencja mediowa Starcom, we współpracy z agencjami reklamowymi Media Nation i Artegence, natomiast za komunikację z wykorzystaniem Spotify - Httpool, który jest wyłącznym partnerem reklamowym Spotify w Polsce.

Dzięki współpracy marki z CityFit, klienci klubów tej sieci będą mogli zapoznać się z playlistą przygotowaną przez Heinekena 0.0 - marka będzie obecna ambientowo we wszystkich 24 lokalach sieci. W wybranych lokalizacjach planowane są też działania samplingowe.

grafika

Heineken 0.0 proponuje 4 dedykowane playlisty na Spotify, stworzone do towarzyszenia słuchaczom w różnych okazjach (korzystanie z siłowni, jazda autem, gotowanie oraz impreza). Każda playlista ma unikalny adres, do którego można dotrzeć przez kod, stworzony za pomocą specjalnego autorskiego narzędzia.

W ramach akcji na Spotify emitowane są kampanie display marki Heineken 0.0. Reklamy mają za zadanie promować z jednej strony produkt Heineken 0.0, a z drugiej - playlisty tematyczne na Spotify, stworzone pod profilem marki „Teraz Możesz”, należącym do Heinekena (profil oraz playlisty przygotowała agencja Artegence).Na podstawie tej segmentacji powstały 4 osobne playlisty.

Kampania display na Spotify zapewnia przekierowanie do strony produktu Heineken 0.0. Na szafkach w szatniach klubów CityFit pojawiły się specjalne kody Spotify, umożliwiające odsłuchanie i zaobserwowanie dedykowanej playlisty muzycznej na oficjalnym koncie kampanii „Teraz Możesz” w Spotify. Marka będzie również promować swoje pozostałe playlisty w swoich social mediach.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]