Herbapol ruszył z pierwszą w historii kampanią Scopolanu (wideo)

Ruszyła pierwsza w historii kampania reklamowa marki Scopolan compositum, leku rozkurczowego, które od teraz sprzedawany jest jako produkt OTC a nie jako lek na receptę. Kampanię realizują firmy marketingowe Optimum Marketing Group, F1LM, i Mediaconcept.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Scopolan compositum to lek, który do tej pory znany był głównie farmaceutom i lekarzom, a jego sprzedaż budowały recepty. Od grudnia 2018 roku produkt jest klasyfikowany jako lek OTC, sprzedawany bez recepty.

Celem nowej kampanii marki jest pozycjonowanie Scopolan compositum jako silnego leku w kategorii rozkurczowych. Działania reklamowe skierowane są do szerokiej grupy konsumentów ze szczególnym uwzględnieniem kobiet.

Głównym narzędziem komunikacji jest 30-sekundowy spot emitowany w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych. Kreacja skupia się na przekazaniu najważniejszej, z zakupowego punktu widzenia, informacji, że Scopolan compositum zawiera aż dwie substancje aktywnie zwalczające objawy bólu.

Działania reklamowe obejmą również emisję spotu w wersji 15 sekundowej, 8-sekundowego billboardu sponsorskiego oraz aktywności digital.

Za przygotowanie strategii, kreacji kampanii oraz nadzór produkcyjny odpowiada agencja reklamowa Optima Marketing Group, producentem wykonawczym spotu jest F1LM, a za zakup mediów odpowiada Mediaconcept.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

Kulki Lotto znikają z telewizji. Duża zmiana w losowaniach

Kulki Lotto znikają z telewizji. Duża zmiana w losowaniach

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową