Hirek Wrona w Tequila/Digital

W dniu 1 października Hirek Wrona objął obowiązki dyrektora zarządzającego Tequila/Digital

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Hirek Wrona pokieruje działalnością nowo utworzonej agencji usług interaktywnych i multimedialnych w ramach TBWACommunication Group o nazwie Tequila/Digital.

Tequila/Digital zajmie się świadczeniem usług marketingowych z wykorzystaniem nowoczesnych form interaktywnej komunikacji z klientem. Początkowo będzie obsługiwać obecnych klientów grupy, ale w przyszłości zajmie się również pozyskiwaniem nowych reklamodawców. Pierwszym zadaniem Hirka Wrony jest zbudowanie zespołu obsługującego Klientów oraz realizacja prac dla dotychczasowych Klientów grupy.

"Tequila/Digital to nowa marka w ramach TBWA, z którą wiążemy duże nadzieje na szybki rozwój. Nowa oferta grupy uzupełni bogate portfolio oferowanych przez nas usług o działania w sferze mediów interaktywnych. Dzięki temu staniemy się agencją bardziej konkurencyjną poprzez dostarczanie kompleksowych usług dla wszystkich naszych Klientów" - mówi Christian Lainer, Prezes TBWACommunication Group.

Hirek Wrona posiada bogate doświadczenie zdobyte w firmach z branży mediowej. W latach 2000-2003 pracował w grupie J. Walter Thomson/Parintex, początkowo na stanowisku Dyrektora ds. Nowych Technologii. Następnie odpowiedzialny był za nowy biznes i kreację w jej interaktywnej strukturze Virtual Window. Dotychczas pracował m.in. dla TVP, Polskiego Radia, JWT Parintex i Readers Digest.

 Hirek jest założycielem pierwszego, muzycznego polskiego sklepu internetowego oraz współzałożycielem pierwszej polskiej niezależnej firmy fonograficznej wydającej tylko hip-hop.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu