SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Hochland odświeża identyfikację wizualną

Właściciel marki serów Hochland zdecydował się na odświeżenie jej wizerunku. Zmienia się wygląd opakowań. 

Na opakowaniach w nowej wersji powiększono logo Hochland oraz hasło „To jest pyszne!”.  Ponadto ważne elementy nowego designu to lniana tkanina, która podkreśla naturalność i jakość oraz drewniana deska z uchwytem, na której zaprezentowane są produkty w różnych okazjach użycia. Hochland konsekwentnie wspiera Program Pajacyk i taka informacja również znajduje się na nowych opakowaniach.

Nowe opakowania serów Hochland

Celem działań jest wzmocnienie roli tzw. brand distinctive assets, czyli charakterystycznych zasobów marki, a także odświeżenie jej wizerunku przy jednoczesnym zachowaniu tożsamości. Spójny design opakowań pozwoli także poprawić widoczność produktów i skrócić czas ich odnalezienia na sklepowej półce.

- Nowe opakowania będą stopniowo pojawiać się w rynku od początku roku 2024 i będzie im towarzyszyć komunikacja przy półce, a także w mediach digitalowych – mówi Radosław Jurkowski, kierownik marketingu w Hochland Polska.

Na zlecenie Hochland nowy brand design zaprojektowała agencja Dragon Rouge. 

Dołącz do dyskusji: Hochland odświeża identyfikację wizualną

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl