Hochland odświeża identyfikację wizualną

Właściciel marki serów Hochland zdecydował się na odświeżenie jej wizerunku. Zmienia się wygląd opakowań.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Hochland odświeża identyfikację wizualną

Na opakowaniach w nowej wersji powiększono logo Hochland oraz hasło „To jest pyszne!”.  Ponadto ważne elementy nowego designu to lniana tkanina, która podkreśla naturalność i jakość oraz drewniana deska z uchwytem, na której zaprezentowane są produkty w różnych okazjach użycia. Hochland konsekwentnie wspiera Program Pajacyk i taka informacja również znajduje się na nowych opakowaniach.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/tomasz-podolski-dyrektor-sprzedazy-hochland-polska ##

Nowe opakowania serów Hochland

Celem działań jest wzmocnienie roli tzw. brand distinctive assets, czyli charakterystycznych zasobów marki, a także odświeżenie jej wizerunku przy jednoczesnym zachowaniu tożsamości. Spójny design opakowań pozwoli także poprawić widoczność produktów i skrócić czas ich odnalezienia na sklepowej półce.

- Nowe opakowania będą stopniowo pojawiać się w rynku od początku roku 2024 i będzie im towarzyszyć komunikacja przy półce, a także w mediach digitalowych – mówi Radosław Jurkowski, kierownik marketingu w Hochland Polska.

Na zlecenie Hochland nowy brand design zaprojektowała agencja Dragon Rouge. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej