SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Hołowczyc i Czachor reklamują oleje Platinum

Pod hasłem "Oleje testowane przez ekspertów" rozpoczęła siękampania reklamowa olejów Platinum. W akcji biorą udział polscykierowcy rajdowi, m.in. Krzysztof Hołowczyc i Jacek Czachor.

Prowadzona od początku października kampania reklamowa olejówPlatinum ma charakter wizerunkowo-konkursowy. W akcji podhasłem "Oleje testowane przez ekspertów" występują kierowcyrajdowi: Krzysztof Hołowczyc, Jacek Czachor, Marek Dąbrowski iJakub Przygoński. Poszczególne layouty promują eksperckiwizerunek marki Platinum oraz zachęcają do udziału w konkursieprowadzonym na stronie internetowej www.zwyciezcy.orlenoil.pl.

platinum


Akcja obejmuje radio (RMF FM; Radio Zet; PR Trójka; stacje Agory;Antyradio; Eska Rock; stacje z pakietu Drapacz Chmur +), prasę(czasopisma motoryzacyjne: Motor, Auto Moto, Auto Świat, Auto ŚwiatPoradnik, Auto Motor i Sport, Top Gear, Auto Bit, Auto Biznes, V12,Auto Expert, Auto Moto Serwis, Nowoczesny Warsztat; TV guide'y: To& Owo, Tele Tydzień, Tele Świat; tygodniki Wprost i Newsweek,miesięcznik CKM), internet (Onet.pl; Interia.pl; sieci Arbo Networki Adnet; nasza-klasa.pl; Interia.pl; Pkt.pl; Otomoto.pl;gielda-samochodowa.pl, autogielda.pl; gielda-czesci.com;czescionline.pl; Motofocus.pl; mailing w Interia.pl i Wp.pl;działania w wyszukiwarce Google.pl) i outdoor (billboardy wBydgoszczy, Krakowie, Łodzi; Poznaniu, Szczecinie, Trójmieście,Warszawie, Wrocławiu, Katowicach, Chorzowie, Dąbrowie Górniczej,Lublinie, Kielcach, Olsztynie, Białymstoku, Legnicy, Toruniu,Zielonej Górze).

Kreację kampanii - zaplanowanej na dwa miesiące - przygotowałaagencja reklamowa Demo Effective Launching, natomiast planowaniem izakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom.

Dołącz do dyskusji: Hołowczyc i Czachor reklamują oleje Platinum

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl