SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Homoseksualna para Jakub i Dawid promuje szczoteczki Issa 2 od Foreo (wideo)

Firma Foreo wprowadziła do sprzedaży soniczne szczoteczki do zębów Issa 2, dostępne m.in. w limitowanej edycji zestawów podarunkowych His&His skierowanym do par homoseksualnych. Wspierając to kampania marketingowa obejmuje m.in. wideo ze znaną parą gejów - Jakubem i Dawidem.

Article

Szczoteczki His&His trafiły do sprzedaży jesienią ub.r. Towarzyszyła temu kampania reklamowa, w ramach której produkty pojawił się m.in. w serialu „Star Trek: Discovery”, gdzie również używała go homoseksualna para.

Do startującej właśnie kampanii w Polsce zaangażowano znaną parę gejów: Jakuba i Dawida. - Nasze społeczeństwo powinno być bardziej otwarte, a my chcemy się do tego przyczynić. Każdy człowiek jest inny, a w gruncie rzeczy mamy podobne potrzeby. W związku z tym, zdecydowaliśmy się na wejście na polski rynek z produktem His&His, ponieważ jesteśmy marką, dla której potrzeby naszych klientów są najważniejsze. Nazywamy się Foreo, czyli For Every One, dlatego jako jedna z nielicznych światowych marek, skupiliśmy się na grupie klientów dotąd, niestety, pomijanej przez większość - tłumaczy firma Foreo.

Kampania ma podkreślać, że His & His to limitowana edycja zestawów podarunkowych dla par homoseksualnych z dwiema sonicznymi szczoteczkami do higieny jamy ustnej, bardzo prostymi w użyciu, które dzięki delikatnym ruchom rotacyjnym zapobiegają cofaniu się dziąseł.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Homoseksualna para Jakub i Dawid promuje szczoteczki Issa 2 od Foreo (wideo)

17 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
AW
Jako człowiek z tęczowej drużyny muszę szczerze powiedzieć:
TO JEST OKROPNE. Ktokolwiek by tam nie zagrał, to jest to tak beznadziejne, że brakuje mi słów.
37 6
odpowiedź
User
Chris
Słodko! ;)
9 14
odpowiedź
User
Zofia
Nie jestem przyzwyczajona do widoku dwoch obściskujacych sie chlopakow ale dalam radd nie zwrocic snidania. Nawet maja swoj urok ;)
11 18
odpowiedź
User
Seduro
Grattuluje firmie odwagi, spot zabawny ale po co robic szczoteczki dla gejow? Oni maja inne szczęki?
47 3
odpowiedź
User
JD
Ta reklama jest żenująca. Nie mam nic do gejów ale na to nie da się patrzeć :/
Straszne.
18 3
odpowiedź
User
yzy
infantylne. Nic o zaletach szczoteczek i dlaczego akurat te, ale miało być kontrowersyjnie i jest bo są geje
17 2
odpowiedź
User
AnnaMaria
I chłopaki, i firma FOREO mają naprawdę jaja! I to w pozytywnym znaczeniu tego słowa. Niech coś się ruszy w Polsce, niech ludzi się ockną, że wszyscy jesteśmy inni, co nie znaczy, że gorsi,
6 18
odpowiedź
User
qaz
Również jako reprezentant tęczy stwierdzam, że reklama jest tragiczna... niestety ale wygląda tandetnie, a można było zrobić to fajnie.
9 1
odpowiedź
User
Q
Myślałam, że jako queer mam obowiązek rozpływać się w zachwytach nad tą parę, dobrze wiedzieć, że nie jestem w mniejszości w swojej ocenie tych wannabe przesłodzonych gwiazdorów. Patrzcie jak się przytulamy na tej plaży, patrzcie jak się przytulamy na tych leżaczkach, patrzcie jak się przytulamy na tle tamtej i siamtej atrakcji turystycznej... To nie jest żadna działalność dla środowiska LGBTQ, to jest parcie na szkło w osobliwie tęczowo-dresiarskim-wręcz wydaniu. Do osób nieheteronormatywnych Zachód przyzwyczajał się (nie "tolerował", przyzwyczajał się) metodą Grahama Chapmana z grupy Monty Pythona - trochę przez śmiech, trochę przez łzy, nienachalnie, czyli: jesteśmy tacy jak wy i mamy te same problemy co wy, a jak się z nas troszkę ponabijacie (ale inteligentnie), to obudzicie do nas sympatie. A kochajmy się wszyscy, przytulajmy i szczerzmy zęby to jest przekaz teletubisiów i kucyków pony. Zwykły fejm, a reklama po prostu strasznie infantylna.
12 0
odpowiedź
User
pe
Sorry, ale ja tu nie widzę reklamy szczoteczek, tylko reklamę tych dwóch panów. Ludziom się wydaje (przeciętnym ludziom, nie mówię o homofobach i krypto spod brunatnego znaku), że środowisko tęczowe to środowisko inteligenckie. Wrażliwi, wszechstronnie utalentowani, ciekawi. Mi taki stereotyp pasuje :) A oni ten stereotyp niszczą. Bo środowisko nie jest jednolite, to nie tak, że wszyscy jesteśmy artystami i inteligentami, gejów znajdziesz w każdej grupie społecznej. Może to trochę snobistyczny komentarz, ale widząc np. piersiaste siostry śpiewające do jutuba nikt nie wyciąga wniosków o "społeczności hetero"...
3 1
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing