SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Hotel 52” miał mniej widzów, ale więcej zarobił dla Polsatu

Trzeci sezon serialu „Hotel 52” oglądało w Polsacie 2,67 mln widzów. To 400 tys. mniej niż przed rokiem. Produkcja przyniosła jednak większe wpływy reklamowe (19 mln wobec 16 mln).

„Hotel 52” miał mniej widzów, ale więcej zarobił dla Polsatu

Trzeci sezon zapewnił Polsatowi 17,76 proc. udziału w rynku w grupie 4+ oraz 19,23 proc. w grupie 16-49 (przed rokiem było to odpowiednio 20,79 proc. i 22,55 proc. udziału). Największą widownię zgromadził finał produkcji, który zobaczyło 2,83 mln widzów.

DATAAMRSHR%SHR% 16-49
24-02-2011267012316,65%18,09%
03-03-2011267107217,23%20,20%
10-03-2011248263916,37%17,80%
17-03-2011273861217,93%19,05%
24-03-2011273903518,35%19,68%
31-03-2011252337716,72%17,72%
07-04-2011270266617,83%19,94%
14-04-2011269913017,59%18,00%
21-04-2011277511719,38%20,97%
28-04-2011263425517,77%19,37%
05-05-2011254234117,15%17,99%
12-05-2011263339518,42%20,09%
19-05-2011283302819,73%21,36%
średnio266499517,76%19,23%
przed rokiem307676920,79%22,55%


Polsat był w trakcie emisji „Hotelu 52” stacją drugiego wyboru wśród ogółu widzów, ale liderem w grupie 16-49. Najlepsza w grupie 4+ okazała się Jedynka - wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl

>>> “Hotel 52”: mniej widzów, 21 mln zł z reklam - I SEZON

KonkurencjaAMRSHR%SHR / 16-49
TVP1374917425,05%18,15%
 POLSAT266499517,76%19,23% 
TVN226540915,13%15,54%
TVP214225249,50%11,77%

Serial oglądały przede wszystkim kobiety, mieszkańcy małych i średnich miast z wykształceniem podstawowym i średnim.

>>> 3 mln widzów serialu „Hotel 52” II SEZON

ProfilPolsatADH %AFF
PłećMężczyźni33,11%69
Kobiety66,89%129
Wiek04-091,89%32
10-154,78%70
16 - 193,59%64
20 - 244,88%62
25 - 298,08%91
30 - 348,06%97
35 - 398,54%116
40 - 446,19%97
45 - 497,40%108
50 - 5413,09%163
55 - 599,58%124
60+23,90%118
Wlk. miastaWieś38,55%98
< 50 tys.24,81%103
50-100 tys.9,21%107
100-200 tys.8,76%108
> 200 tys.18,67%93
WykształceniePodstawowe46,60%103
Średnie32,63%110
Wyższe14,10%112
Inne6,67%52


Wpływy reklamowe z trzeciejj serii wyniosły 19 mln zł.  Dla porównania pierwszy sezon zarobił 16 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów). 

Polsat nada kolejny sezon „Hotelu 52”. Znajdzie się on w jesiennej ramówce. Serial produkuje Akson Studio. 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Hotel 52” miał mniej widzów, ale więcej zarobił dla Polsatu

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
gość
jest błąd w linkach:
“Hotel 52”: mniej widzów, 21 mln zł z reklam - I SEZON" to w rzeczywistości dane dla drugiego sezonu a "3 mln widzów serialu „Hotel 52” II SEZON" dla drugiego.
odpowiedź
User
Marcin
oglądałem na Polsat HD
odpowiedź
User
nikt
a nie uważacie że polsat robi fajne seriale? bo moim zdaniem one się naprawdę wyróżniają in plus
odpowiedź