SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

„Hotel 52” miał mniej widzów, ale więcej zarobił dla Polsatu

Trzeci sezon serialu „Hotel 52” oglądało w Polsacie 2,67 mln widzów. To 400 tys. mniej niż przed rokiem. Produkcja przyniosła jednak większe wpływy reklamowe (19 mln wobec 16 mln).

„Hotel 52” miał mniej widzów, ale więcej zarobił dla Polsatu

Trzeci sezon zapewnił Polsatowi 17,76 proc. udziału w rynku w grupie 4+ oraz 19,23 proc. w grupie 16-49 (przed rokiem było to odpowiednio 20,79 proc. i 22,55 proc. udziału). Największą widownię zgromadził finał produkcji, który zobaczyło 2,83 mln widzów.

DATA AMR SHR% SHR% 16-49
24-02-2011 2670123 16,65% 18,09%
03-03-2011 2671072 17,23% 20,20%
10-03-2011 2482639 16,37% 17,80%
17-03-2011 2738612 17,93% 19,05%
24-03-2011 2739035 18,35% 19,68%
31-03-2011 2523377 16,72% 17,72%
07-04-2011 2702666 17,83% 19,94%
14-04-2011 2699130 17,59% 18,00%
21-04-2011 2775117 19,38% 20,97%
28-04-2011 2634255 17,77% 19,37%
05-05-2011 2542341 17,15% 17,99%
12-05-2011 2633395 18,42% 20,09%
19-05-2011 2833028 19,73% 21,36%
średnio 2664995 17,76% 19,23%
przed rokiem 3076769 20,79% 22,55%


Polsat był w trakcie emisji „Hotelu 52” stacją drugiego wyboru wśród ogółu widzów, ale liderem w grupie 16-49. Najlepsza w grupie 4+ okazała się Jedynka - wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl

>>> “Hotel 52”: mniej widzów, 21 mln zł z reklam - I SEZON

Konkurencja AMR SHR% SHR / 16-49
TVP1 3749174 25,05% 18,15%
 POLSAT 2664995 17,76% 19,23% 
TVN 2265409 15,13% 15,54%
TVP2 1422524 9,50% 11,77%

Serial oglądały przede wszystkim kobiety, mieszkańcy małych i średnich miast z wykształceniem podstawowym i średnim.

>>> 3 mln widzów serialu „Hotel 52” II SEZON

Profil Polsat ADH % AFF
Płeć Mężczyźni 33,11% 69
Kobiety 66,89% 129
Wiek 04-09 1,89% 32
10-15 4,78% 70
16 - 19 3,59% 64
20 - 24 4,88% 62
25 - 29 8,08% 91
30 - 34 8,06% 97
35 - 39 8,54% 116
40 - 44 6,19% 97
45 - 49 7,40% 108
50 - 54 13,09% 163
55 - 59 9,58% 124
60+ 23,90% 118
Wlk. miasta Wieś 38,55% 98
< 50 tys. 24,81% 103
50-100 tys. 9,21% 107
100-200 tys. 8,76% 108
> 200 tys. 18,67% 93
Wykształcenie Podstawowe 46,60% 103
Średnie 32,63% 110
Wyższe 14,10% 112
Inne 6,67% 52


Wpływy reklamowe z trzeciejj serii wyniosły 19 mln zł.  Dla porównania pierwszy sezon zarobił 16 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów). 

Polsat nada kolejny sezon „Hotelu 52”. Znajdzie się on w jesiennej ramówce. Serial produkuje Akson Studio. 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Hotel 52” miał mniej widzów, ale więcej zarobił dla Polsatu

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
gość
jest błąd w linkach:
“Hotel 52”: mniej widzów, 21 mln zł z reklam - I SEZON" to w rzeczywistości dane dla drugiego sezonu a "3 mln widzów serialu „Hotel 52” II SEZON" dla drugiego.
8 8
odpowiedź
User
Marcin
oglądałem na Polsat HD
8 8
odpowiedź
User
nikt
a nie uważacie że polsat robi fajne seriale? bo moim zdaniem one się naprawdę wyróżniają in plus
8 8
odpowiedź
User
genom
Na plus się wyróżnia przede wszystkim Hotel i Szpilki. Co do Polsatu HD, to dobrze, że wreszcie można to obejrzeć po ludzku na ence.
8 8
odpowiedź