509 tys. widzów „Hotelu Paradise 4” w TVN7. Powstaną dwie kolejne edycje

Czwarty sezon programu Siódemki „Hotel Paradise” oglądało średnio 509 tys. widzów, o 128 tys. osób mniej niż nadawany rok temu drugi sezon reality-show. Stacja w czasie nadawania programu zajęła trzecie miejsce na tle swoich głównych konkurentów w 4+ i pierwsze w 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 32,19 mln zł - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

MK
MK
Udostępnij artykuł:
509 tys. widzów „Hotelu Paradise 4” w TVN7. Powstaną dwie kolejne edycje
fot. Siódemka

Średnia widownia premierowych odcinków czwartego sezonu reality-show „Hotel Paradise”, wyemitowanych w okresie od 30 sierpnia do 6 grudnia 2021 roku wyniosła 509 tys. osób. Rynkowy udział Siódemki ukształtował się na poziomie 3,75 proc. w gronie wszystkich widzów, 6,31 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 4,98 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Spośród poszczególnych odcinków najwięcej widzów przyciągnęła emisja z 2 grudnia. Śledziło ją średnio 591 tys. osób.

grafika

Dla porównania, drugi sezon „Hotelu Paradise” emitowany rok temu śledziło średnio o 128 tys. osób mniej. Produkcja gromadziła średnio 637 tys. widzów, co dało Siódemce 4,42 proc. udziału w 4+, 7,72 proc. w 16-49 i 6,04 proc. w 16-59.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/koncesja-tvn7-koniec-emisji-nowy-nadawca-trwam-tv-republika-wpolsce-pl,7170074606847617a ##

Podczas nadawania „Hotelu Paradise 4” Siódemka zajęła trzecie miejsce w rynku telewizyjnym wśród swoich głównych konkurentów. Liderem w tym czasie był kanał TV4, który miał 8,03 proc. udziału, drugie miejsce należało do TV Puls (4,37 proc.), a czwarte - do TTV (1,31 proc.).

Wśród widzów w grupie 16-49 Siódemka była liderem. W grupie 16-59 stacja zajęła miejsce trzecie.

grafika

Wpływy z reklam wyemitowanych wokół premierowych odcinków „Hotelu Paradise 4” wyniosły 32,19 mln zł. Dla porównania, drugi sezon zarobił z reklam 21,26 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Zwycięzcą czwartej edycji „Hotelu Paradise” została Sara Jezuit.

„Hotel Paradise” to reality-show stworzony dla amerykańskiej telewizji FOX. Formuła programu polega na tym, że grupa singli mieszkająca w luksusowym hotelowym kurorcie w każdym tygodniu musi łączyć się w pary i wspólnie dzielić pokój hotelowy. Pozostała jedna osoba musi sparować się w następnym odcinku, albo opuścić kurort. W to miejsce pojawia się nowy uczestnik.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/brzydula-tvn7-nowe-odcinki-jak-ogladac-online,7170095920686721a ##

Czwarta edycja polskiej wersji „Hotel Paradise” realizowana była na Zanzibarze. Bez zmian gospodynią programu była Klaudia El Dursi.

Siódemka zrealizuje piątą i szóstą edycję „Hotelu Paradise”, zdjęcia w nowym miejscu

Telewizyjna Siódemka rozpoczęła poszukiwania uczestników do kolejnych dwóch edycji „Hotelu Paradise”, które będą realizowane w nowej lokalizacji. Piąta odsłona produkcji będzie emitowana w stacji wiosną 2022 roku, a szósta najprawdopodobniej trafi na antenę jesienią 2022 roku. Bez zmian gospodynią programu będzie Klaudia El Dursi.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/serial-papiery-na-szczescie-tvn7,7170121860049025a ##

MK
Autor artykułu:
MK
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+