SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

HSBC promuje usługę Premier

Bank HSBC rozpoczął kampanię reklamową wprowadzanej na polski rynekusługi HSBC Premier. Skierowana do osób zamożnych oferta promowanajest w pierwszym etapie akcji w outdoorze i internecie.

HSBC Premier to usługa, w której każdy klient jest rozpoznawany,obsługiwany i ma dostęp do swoich finansów w najbardziej odległychmiejscach globu, a dzięki nowoczesnej platformie internetowej możezawsze sprawdzić stan wszystkich swoich rachunków. Polska jest 39krajem, w którym bank HSBC uruchamia tą ofertę, wspierając jąkampanią reklamową.

Ponieważ usługa kierowana jest do osób zamożnych, prowadzącychmiędzynarodowy tryb życia, do podobnego - określonego na zasadachmarketingu segmentowego - grona odbiorców adresowane są działaniapromocyjne obejmujące w pierwszym etapie outdoor i internet.Kampania podkreśla bezkonkurencyjną pozycję banku HSBC w porównaniuz innymi instytucjami finansowymi w Polsce ze względu na jegofunkcjonowanie w 83 krajach pozwalające klientom korzystanie zusług finansowych praktycznie w dowolnym miejscu na świecie.

hsbc

Motywem przewodnim prowadzonej pod hasłem "Poznaj światmiędzynarodowej bankowości" kampanii jest międzynarodowość, ajednocześnie lokalność. W warstwie wizualnej wykorzystano kolorindygo, który jest znakiem rozpoznawczym oddziałów Premier na całymświecie, a także charakterystyczny równik symbolizujący globalnąobecność banku. W reklamach obecne są też barwy czerwona i biała,czyli podstawowe kolory logotypu HSBC.

Kreacja jest częścią ogólnoświatowej kampanii stworzonej przezJWT Londyn, a w Polsce zaadaptowanej przez JWT Warszawa. Reklamyusługi HSBC Premiere pojawią się na citylightach przy centrachbiznesowych, nośnikach na terenie warszawskiego lotniska Okęcieoraz w internecie (m.in. na portalach Onet.pl, Money.pl, Bankier.plczy Golf24.pl).

Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowyMindShare.

Na przełomie września i października kampania wejdzie w kolejnąfazę - reklamy pojawią się w prasie (tytuły biznesowe ilifestylowe) oraz telewizji. Z różną częstotliwością i natężeniemakcja potrwa do końca obecnego roku.

Dołącz do dyskusji: HSBC promuje usługę Premier

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl