Hubert Orzechowski: z Wirtualnej Polski do „Gazety Wyborczej”

Hubert Orzechowski, który do tej pory pracował w portalu Money.pl oraz WP.pl (Wirtualna Polska) od początku grudnia rozpoczyna pracę w „Gazecie Wyborczej” (Agora).

NB
NB
Udostępnij artykuł:
Hubert Orzechowski: z Wirtualnej Polski do „Gazety Wyborczej”
fot. Hubert Orzechowski

W serwisie biznesowym Wirtualnej Polski - Money.pl oraz w WP Finanse Orzechowski pracował od stycznia br. Przygotowywał materiały społeczno-ekonomiczne oraz na tematy konsumenckie.

Wcześniej przez pół roku pracował w „Dzienniku Gazecie Prawnej”, gdzie pisał teksty dla działu Ekonomia i Społeczeństwo. W swojej karierze był również związany przez kilka lat (z przerwami) z „Newsweek Polska” (zarówno z gazetą, jak i portalem) oraz współpracował z „My Company Polska”. Obecnie pisze również dla „Newsweek Historia”.

W „Gazecie Wyborczej” będzie pracować w dziale gospodarczym.  

Spadek sprzedaży „Gazety Wyborczej”

Według danych ZKDP w pierwszych trzech kwartałach br. średnia sprzedaż ogółem „Gazety Wyborczej” wynosiła 93 846 egz., o 16,8 proc. mniej niż rok wcześniej. Przychody ze sprzedaży „GW” wyniosły w tym okresie 66,4 mln zł (po spadku o 5,3 proc. w skali roku), a z reklam w „GW” - 58,6 mln zł (po spadku o 7,1 proc.).

Według badania Gemius/PBI we wrześniu br. portal Wyborcza.pl zanotował 6,14 mln użytkowników i 54,55 mln odsłon, a Wyborcza.biz - 988,1 tys. użytkowników i 1,78 mln odsłon.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej