Hugo Boss wybrał MPGI

Dom mediowy Media Planning Group International (MPGI) zajmie sięobsługą wartego 35 milionów funtów globalnego zlecenia odprodukującej odzież i perfumy niemieckiej firmy Hugo Boss.

km
km
Udostępnij artykuł:

Zlecenie obejmuje planowanie i zakup mediów. W pokonanym poluMPGI zostawił Mediaedge:cia, MindShare oraz PHD - informuje serwisBrand Republic.

Do tej pory na swoim krajowym rynku Hugo Boss korzystał z usługPHD Germany, ale teraz całe planowanie i zakup mediów przejdzie podskrzydła MPGI. Dom mediowy nie będzie się zajmował obsługą markiperfum Hugo Boss, którą prowadzi firma Procter & Gamble.

W Wielkiej Brytanii większość z 4 milionów funtów nakładówreklamowych marki poświęcona jest na promocję w czasopismachilustrowanych o modzie.

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Czołowy reporter odchodzi z Wirtualnej Polski

Czołowy reporter odchodzi z Wirtualnej Polski