Hugo Boss wybrał MPGI

Dom mediowy Media Planning Group International (MPGI) zajmie sięobsługą wartego 35 milionów funtów globalnego zlecenia odprodukującej odzież i perfumy niemieckiej firmy Hugo Boss.

km
km
Udostępnij artykuł:

Zlecenie obejmuje planowanie i zakup mediów. W pokonanym poluMPGI zostawił Mediaedge:cia, MindShare oraz PHD - informuje serwisBrand Republic.

Do tej pory na swoim krajowym rynku Hugo Boss korzystał z usługPHD Germany, ale teraz całe planowanie i zakup mediów przejdzie podskrzydła MPGI. Dom mediowy nie będzie się zajmował obsługą markiperfum Hugo Boss, którą prowadzi firma Procter & Gamble.

W Wielkiej Brytanii większość z 4 milionów funtów nakładówreklamowych marki poświęcona jest na promocję w czasopismachilustrowanych o modzie.

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały