SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

IAA Polska powiększona o czterech nowych członków

Kolejne cztery organizacje dołączają do IAA Polska Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy. W realizację inicjatyw Stowarzyszenia w ramach kurii reklamodawców włącza się Leroy Merlin Polska, a w ramach kurii professional services: Proxi.cloud, Questpass oraz Rift.

Leroy Merlin to marka, która  powstała w 1923 roku we Francji. W Polsce swój początek miała w 1994 r., a w czerwcu 1996 r. w Piasecznie pod Warszawą stanął pierwszy sklep budowlany, od którego rozpoczął się rozwój sieci w kraju.

Ritf od 2005 r. oferuje profesjonalne usługi w zakresie wdrażania i realizacji akcji promocyjnych BTL oraz związanej z nimi produkcji marketingowej. Zajmuje się kompleksową obsługą dużych organizacji, począwszy od opracowania strategii marketingowej projektu, pełnej realizacji akcji oraz logistyki z nią związanej.

Questpass jest systemem reklamowym opartym na idei questvertisingu. W tym modelu internauta jest proszony o odpowiedź na pytanie dotyczące treści reklamy wyświetlonej powyżej, dzięki czemu otrzymuje dostęp do dalszej części artykułu.

Proxi.cloud to firma technologiczna, która od 2017 roku działa w obszarze data-driven marketingu.

- Kolejne cztery firmy wyraziły chęć połączenia sił w ramach naszego stowarzyszenia, by wspólnie kształtować  zrównoważony rozwój branży. To dla nas czytelny sygnał, że nasza misja i inicjatywy, poprzez które ją realizujemy, są potrzebne i ważne. To co robimy, przekonuje do członkostwa organizacje ze wszystkich kurii – mediów, marketerów i agencji, które skupia IAA Polska – mówi Agnieszka Sora, prezeska zarządu IAA Polska, regional director NCE consulting GfK.

Dołącz do dyskusji: IAA Polska powiększona o czterech nowych członków

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl