SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Ibum Zatoki Max reklamowany jako „podwójna siła w walce z bólem zatok” (wideo)

Ruszyła telewizyjna kampania reklamowa preparatu na ból zatok Ibum Zatoki Max (produkowanego przez Hasco-Lek). Akcję przygotował i realizują firmy marketingowe GPD Agency, GPD Film Studio, Orka Film i Carat.

Spoty reklamowy podkreślają, że Ibum Zatoki Max to pierwszy w Polsce lek z podwójną dawką substancji czynnych, dzięki czemu zaczyna działać już po 15 minutach od zażycia i przynosi ulgę aż do 6 godzin. W kampanii produkt jest przedstawiany jako „podwójna siła w walce z bólem zatok”.

Kreację kampanii przygotowała GPD Agency. Produkcją spotów - wyreżyserowanych przez Michała Konwickiego - zajęły się GPD Film Studio i Orka Film.

Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Carat.

Dołącz do dyskusji: Ibum Zatoki Max reklamowany jako „podwójna siła w walce z bólem zatok” (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl