SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Iga Kołacz w Human Signs

Do zespołu agencji PR i komunikacji marketingowej Human Signs dołączyła Iga Kołacz. Odpowiada za projekty realizowane dla klientów z branży finansowej.

Iga KołaczIga Kołacz

Iga Kołacz objęła stanowisko account managera w dziale Finance & FinTech agencji Human Signs. Do jej zadań należy m.in. stały kontakt z klientami, planowanie i realizacja działań PR, udział w budowaniu taktycznych i strategicznych rozwiązań komunikacyjnych.

Iga Kołacz ma kilkunastoletnie doświadczenie pracy w mediach. Od 2022 roku realizuje dla klientów biznesowych projekty content writingu i UX writingu. Jako editor-in-chief prowadzi również serwis Startup Poland Standardy poświęcony dobrym standardom na rynku venture capital. Jest autorką branżowych raportów analizujących zmiany na rynkach VC i reklamy.

Wcześniej prowadziła sekcję Magazyn w serwisie biznesowo-technologicznym INNPoland.pl, pracowała także w magazynie "Press" i Presserwisie. Przez blisko pięć lat (2010-2014) była reporterką, wydawczynią i prezenterką telewizji lokalnej.

Dołącz do dyskusji: Iga Kołacz w Human Signs

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
N
Niezły maraton, co chwile nowa firma. Widocznie pani Iga nie potrafi usiedziec na jednym stołku dluzej niz kilka miesiecy.
odpowiedź