SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Impresariat Karlsbad realizuje Philips Tour 2005

Nad morzem odbywa się właśnie trasa promocyjna Philips Tour 2005 realizowana na zlecenie Działu Drobnego Sprzętu Gospodarstwa Domowego Philips Polska.

Autorem koncepcji kreatywnej oraz organizatorem trasy jest Agencja Promocyjna Impresariat Karlsbad. Głównym celem akcji jest promocja sprzętu pielęgnacji osobistej marki Philips, w szczególności golarek. W ciągu 17 dni, prowadzonej w konwencji road show akcji, ekipa Philips Tour odwiedzi 13 nadmorskich miejscowości i w każdej z nich zrealizuje całodzienny event promocyjny.

Akcja Philips Tour 2005 wystartowała 22 lipca w Świnoujściu i potrwa do 7 sierpnia. Ekipa Philips Tour odwiedzi m. in. Kołobrzeg, Ustkę, Mielno, Łebę, Puck, Jastarnię, Władysławowo, Krynicę Morską i Sopot. Do tej pory eventy odbyły się w Świnoujściu, Międzyzdrojach, Dziwnowie i Niechorzu. W  działaniach promocyjnych każdego dnia uczestniczy średnio 5 tysięcy osób.

Team promocyjny składa się  między innymi z 13 Promotorek i Promotorów, zespołu perkusyjnego Tupot Białych Mew i 3 tancerek. Oprawę muzyczną i prowadzenie konkursów realizuje DJ Carlito grający na co dzień w klubie Tygmont w Warszawie i prowadzący program telewizyjny Stratosfera (TVP1). Działania promocyjne wspiera "Lotna Brygada": mobilny team wyposażony w jeepa z nagłośnieniem i dwa trójkołowe motocykle docierający z informacją o akcji do okolicznych miejscowości. Przy realizacji i obsłudze projektu pracuje bezpośrednio 60 osób.

Centrum działań promocyjnych jest Philips Truck - specjalnie obrandowana ciężarówka ze sceną na dachu i salonikiem ekspozycyjnym Philips we wnętrzu. Wokół ciężarówki zainstalowana jest profesjonalna aparatura nagłośnieniowa, oświetlenie sceniczne, sprzęt projekcyjny i laserowy.

W ciągu dnia team promocyjny (pracując zarówno na plaży jak i wokół Philips Trucka) realizuje zabawy i mechanizmy promocyjne  zachęcające do wypełnienia ankiet badających preferencje konsumenckie potencjalnych nabywców golarek. We wnętrzu ciężarówki osoby zainteresowane mogą zapoznać się z asortymentem golarek, trymerów i depilatorów Philips. Wieczorem odbywa się specjalny  program, którego największą atrakcją jest występ Teatru Tancerzy Ognia Salamandra. Wśród innych atrakcji wieczoru: pokaz laserów, ogniste sety DJ-a Carlito, występy zespołu perkusyjnego oraz konkursy dla publiczności.

Dołącz do dyskusji: Impresariat Karlsbad realizuje Philips Tour 2005

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl