SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

incolours.pl w internetowej kampanii Dulux

W internecie rusza kampania reklamowa farb Dulux. Najważniejszym elementem akcji jest serwis uruchomiony pod adresem www.incolours.pl.

 

incolours.pl w internetowej kampanii Dulux

Startująca właśnie w internecie kampania reklamowa marki Dulux przybliża trendy kolorystyczne i różnorodność możliwości, jaką daje umiejętne łączenie barw we wnętrzach, modzie i designie. Akcja obejmuje przede wszystkim serwis incolours.pl, w którym można m.in. stworzyć własny zestaw ulubionych barw i zachować je w „Teczce Kolorów”. Z kolei aplikacja „Mouse Painter” pozwala wirtualnie sprawdzić, jak wybrane barwy będą wyglądały na ścianach konkretnego domu.

Serwis wspierają działania reklamowe prowadzone m.in. w portalach Onet.pl, Gazeta.pl, Interia.pl, Goldenline.pl i Deccoria.pl oraz w serwisach społecznościowych, m.in. Facebook i Twitter. Kreację i strategię kampanii – zaplanowanej do marca – przygotowała agencja OS3 multimedia, a media zaplanował i kupił dom mediowy MediaCom.
 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: incolours.pl w internetowej kampanii Dulux

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
plik
Starsznie dziwna strona. Nie podoba mi się wizualnie. Nie podoba mi się język, którym się posługuje. Idea strony i kampanii jest wogóle niezrozumiała. Dla mnie porażka i ogólne zwycięzstwo nurtu kampanii internetowych "byle niestandardowo" Wyszło niestandardowo i bezsensu. Brak czytelnej i jasnej strategii. Serwisy społecznościowe w tym przypadku. Gratuluję mediaplanerom :)
odpowiedź