SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Influencerzy w strefie Play na Pol'and'Rock Festival

Na wszystkich uczestników 25. Pol'and'Rock Festival w Kostrzynie nad Odrą czeka specjalna strefa Play. Operator zaprosił do wspólnej zabawy influencerów - Red Lipstick Monster, Reziego oraz Człowieka Wargę.

Article

Operator Play już po raz ósmy zagości ze swoją strefą  podczas Pol’and’Rock Festival. W tym roku nazwa strefy operatora to „Play Mudness” i nawiązuje do nieodłącznego elementu festiwalu, czyli błota. W związku z tym główną atrakcją strefy będzie specjalnie przygotowany basen, wypełniony fioletowym błotem. Akcja odwraca znaczenie „obrzucania się błotem”.

Oprócz błotnego basenu na uczestników czekają zjeżdżalnia wodna, strefa do ładowania smartfonów oraz niezbędne gadżety dla każdego festiwalowicza. Wszyscy chętni będą mogli też porzucać frisbee w błocie oraz przeciągać linę.

W strefie Play pojawią się influencerzy Red Lipstick Monster, Rezi oraz Człowiek Warga.

Play wszystkich fanów mediów społecznościowych przygotował dedykowaną nakładkę AR do Messengera, która umożliwia wirtualne obrzucenie się błotem w grupie do 5 osób oraz nakładkę na zdjęcie profilowe na Facebooku. Można je znaleźć, wpisując w wyszukiwarce nakładek „Play Mudness”. Z kolei na użytkowników Instagrama czekają Mudoji – dedykowane gify, które można dodawać do InstaStories. Dostęp do nich można uzyskać, wpisując „playmudness”.

Za koncept kreatywny, realizację i obsługę strefy PLAY na festiwalu odpowiadają Agencja Plej oraz Boscata, za współpracę z influencerami: Agencja Plej i MediaCom Beyond Advertising, produkcję: Shootme, zdjęcia: Paweł Fabijański.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Influencerzy w strefie Play na Pol'and'Rock Festival

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Michał
To so youtuberzy a nie influencerzy chociaż to się zazebia już :D
0 0
odpowiedź