SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

ING Bank Śląski promuje oszczędzanie na outdoorowych koszulkach

W ramach kampanii reklamowej konta oszczędnościowego w ING Banku Śląskim na nośnikach outdoorowych pojawiły się koszulki zachęcające do oszczędzania. Natomiast na facebookowym profilu banku ruszył konkurs dotyczący koszulek.

ING Bank Śląski promuje oszczędzanie na outdoorowych koszulkach

Koszulki zachęcające do oszczędzania umieszczono na 520 citylightach w 16 największych miastach. Zawierają one hasła takie jak „I ♥ oszczędzanie”, „Myślę, więc oszczędzam”, „Oszczędzam. I nawet się z tym obnoszę” oraz „Oszczędzam. Pieniądze nigdy nie wyjdą z mody”.

Na nośnikach znajdują się też kody QR, które kierują do uruchomionej niedawno przez ING Bank Śląski strony Zafinasowani.pl (przeczytaj o niej więcej).

Nietypowe nośniki są elementem trwającej od połowy czerwca kampanii reklamującej konto oszczędnościowe w ING Banku Śląskim. W reklamach obok promujących już wcześniej ten bank Agaty Kuleszy i Jacka Braciaka występuje Dominika Kluźniak, natomiast w filmikach dostępnych w serwisie Zafinansowani.pl - kabaret Ani Mru Mru (przeczytaj więcej i obejrzyj te spoty).

Koszulkowym reklamom towarzyszy konkurs rozpoczęty 25 lipca na facebookowym fanpage’u ING Banku Śląskiego. Należy w nim zaprojektować koszulkę promującą modę na oszczędzanie, a zwycięzcy wybrani przez blogerów Michała Góreckiego i Alinę Moskwę otrzymają nagrody pieniężne.

Kreację całej bieżącej kampanii ING Banku Śląskiego - w tym outdoorowych koszulek - przygotowała agencja Brain, za zakup mediów odpowiada dom mediowy PanMedia Western, a działania w social media prowadzi Lubię to Social Media Agency.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: ING Bank Śląski promuje oszczędzanie na outdoorowych koszulkach

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl