Inicjatywa Polska ma nową identyfikację wizualną

Po blisko trzech latach działalności stowarzyszenie Inicjatywa Polska zmienia identyfikację wizualną. Przygotowało ją studio Proud Heroes.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Inicjatywa Polska ma nową identyfikację wizualną

Inicjatywa Polska ma nowy logotyp, w wersji podstawowej i rozszerzonej. W przypadku tej pierwszej dotychczasowy logotyp zawierający skrót IPL i element graficzny w kształcie mapy Polski został zastąpiony przez dynamiczne pochylony skrót iPL w czerwonym kole, symbolizującym otwartość i równość. Małe „i” nadaje grafice nowoczesnego charakteru, a duże PL stanowi dotychczasowe nawiązanie do słowa Polska.

Logotyp rozszerzony składa się z wersji podstawowej uzupełnionej o pełną nazwę organizacji.

Odświeżono ponadto wygląd kreacji w social mediach oraz materiałów promocyjnych.

Nowa wizualizacja Inicjatywy Polska powstała w celu budowania tożsamości organizacji, jej spójnej komunikacji, a także ochrony wizerunku.

Za nowe kreacje odpowiada studio Proud Heroes.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?