Innowacja w Polska Press. AI sama tworzy i wysyła pushe do użytkowników

Polska Press Grupa wdrożyła system „Magnuso Push Planner” automatyzujący tworzenie oraz wysyłkę powiadomień web push do subskrybentów. Działa on w wybranych serwisów regionalnych oraz na portalu i.pl.

Patryk Pallus
Patryk Pallus
Udostępnij artykuł:
Innowacja w Polska Press. AI sama tworzy i wysyła pushe do użytkowników
Siedziba Polska Press, fot. Patryk Pallus

- W obecnych czasach wykorzystanie sztucznej inteligencji staje się kluczowym elementem usprawniania procesów w dużych grupach medialnych, takich jak Polska Press Grupa. To nie tylko sposób na zwiększenie efektywności operacyjnej, ale przede wszystkim realna szansa na lepsze dopasowanie treści do potrzeb odbiorców i szybsze reagowanie na dynamicznie zmieniającą się rzeczywistość informacyjną – podkreśla Zenon Nowak, prezes Polska Press Grupy.

Nowy system „Magnuso Push Planner” wykorzystuje algorytmy sztucznej inteligencji do automatycznego tworzenia i wysyłki powiadomień web push. Narzędzie analizuje opublikowane treści, wybiera te najbardziej interesujące z perspektywy użytkownika, a następnie generuje zwięzłe komunikaty i dostarcza je bezpośrednio na urządzenia subskrybentów.

Polska Press: system reaguje na aktualne wydarzenia

Rozwiązanie powstało z myślą o zwiększeniu efektywności dystrybucji treści przy jednoczesnym zachowaniu wysokiej jakości komunikacji z użytkownikami. System działa w czasie rzeczywistym, identyfikując najważniejsze informacje i błyskawicznie reagując na aktualne wydarzenia, co pozwala trafiać do czytelników z odpowiednimi treściami dokładnie wtedy, gdy są one najbardziej potrzebne - informuje Polska Press Grupa. 

Dzięki temu rozwiązaniu redakcje Polska Press Grupy zyskują narzędzie, które odciąża je z rutynowych zadań związanych z dystrybucją treści, a tym samym daje więcej przestrzeni na tworzenie wartościowych i merytorycznych materiałów. Jednocześnie skalowalna architektura rozwiązania pozwala nam łatwo rozszerzać wdrożenie na kolejne serwisy. W tej chwili „Magnuso Push Plaanner” wdrożliśmy w serwisch regionalnych oraz portalu i.pl – mówi Marek Twaróg, redaktor naczelny Polska Press Grupy.

Projekt wdrożeniowy po stronie Polska Press Grupy prowadziła Dorota Mroczkowska, managerka strategii data-driven. Za implementację systemu odpowiadała wrocławska firma Magnuso, która zajmuje się dostarczaniem rozwiązań IT dla branży marketingowej i sprzedażowej.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe