Instagram udostępnia opcję zbiórek charytatywnych przez Stories

Instagram oficjalnie wprowadza do Polski i innych 28 państw europejskcuh opcje organizacji zbiórek charytatywnych w sekcji Stories.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Instagram udostępnia opcję zbiórek charytatywnych przez Stories

Dzięki specjalnie utworzonej naklejce do zastosowania w ramach relacji na Instagramie możliwe będzie utworzenie 24-godzinnej zbiórki na rzecz wskazanej organizacji pozarządowej. Klikając w naklejkę, będzie można łatwo wesprzeć organizację finansowo, bez opuszczania aplikacji.

Nowe narzędzie opiera się na tej samej technologii, która pozwala organizować zbiórki na Facebooku. Serwis nie pobiera żadnych opłat z tytułu pośrednictwa – całość przekazywanych darowizn trafia do organizacji.

Naklejki charytatywne na Instagramie są już dostępne w USA. Oprócz Polski udostępniono je w 28 europejskich państwach. Aby móc korzystać z funkcji, należy połączyć swoje profile z Facebooka i Instagrama, przełączyć konto na konto firmowe i skategoryzować je jako organizacja non-profit.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"