JBcomm wygrała przetarg na obsługę public relations Instytutu Żywności i Żywienia

Agencja JBcomm wygrała przetarg na obsługę public relations Instytutu Żywności i Żywienia – dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Pokonał w nim osiem agencji, w tym m.in. Profile, Partner of Promotion i Genesis PR.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
JBcomm wygrała przetarg na obsługę public relations Instytutu Żywności i Żywienia

Instytut Żywności i Żywienia od drugiej połowy sierpnia br. szukał agencji, która zajmie się obsługą public relations Narodowego Centrum Edukacji Żywieniowej. Będzie z nią pracować do grudnia br.

W odpowiedzi na ogłoszony przetarg wpłynęło 9 ofert. Złożyły je agencje: JBcomm |( z ceną 148,5 tys. zł), Grupa ABK (158,3 tys. zł), Instytut Strategii i Rozwoju (158 tys. zł), Spin Digital (143,8 tys. zł), Genesis PR (156,2 tys. zł), Projekt PR (156,5 tys. zł), PAP (155 tys. zł), Partner of Promotion (142,7 tys. zł) i Profile (158,7 tys. zł).

Organizacja najwyżej oceniła ofertę złożoną przez agencję JBcomm. Prowadzone przez nią działania mają być wsparciem kampanii edukacyjnej: edukacja rodzin w zakresie zdrowego żywienia i aktywności fizycznej – walka z nadwagą i otyłością. JBcomm zajmie się też edukacją przedstawicieli mediów w zakresie wpływu zdrowego żywienia oraz aktywności fizycznej na zdrowie społeczeństwa.

Celem tych działań będzie propagowanie przeznaczenia i roli społecznej Centrum Dietetycznego Online NCEŻ, popularyzowanie narzędzi edukacyjnych NCEŻ, aplikacji mobilnych Zdrowa Mama - Zdrowe Dziecko oraz Zdrowice - graj na zdrowie! oraz promowanie portalu www.ncez.pl jako źródła wiarygodnych, funkcjonalnych i zrozumiałych treści informacyjnych i edukacyjnych.

Działania te będą skierowane do dziennikarzy, influencerów, blogerzów i innych liderów opinii tematyki zdrowotnej (w szczególności żywieniowej – dla osób zdrowych oraz chorych), a także do osób dorosłych planujących mieć rodzinę, rodziców, dzieci i młodzieży, studentów, seniorów itp.

Na obsługę w zakresie public relations Instytut Żywności i Żywienia przeznaczy 160,4 tys. zł.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem