Interia.pl z awatarami reklamowymi od Stanusch Technologies

Interia.pl rozpoczęła współpracę z firmą Stanusch Technologies. Dzięki temu w ofercie reklamowej portalu pojawią się tzw. wirtualni doradcy.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W ramach współpracy ze Stanusch Technologies Interia.pl będzie mogła udostępnić niestandardowe rozwiązania reklamowe oparte na technologii tzw. wirtualnych doradców – programów komputerowych wykorzystujących metody sztucznej inteligencji oraz umożliwiających rozmowę z użytkownikami w języku naturalnym. Dzięki temu emitowana na stronie reklama będzie mogła być rozbudowana o awatara, który podejmie z określonym internautą kreatywną i kompetentną rozmowę na zaproponowany przez niego temat. Interia.pl zapowiada, że zaproponuje takie rozwiązania swoim kluczowym reklamodawcom. Portal podkreśla, że wirtualni doradcy przydadzą się firmom, którym zależy na stworzeniu niebanalnych i nowoczesnych kreacji reklamowych.  

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem