SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Startuje konkurs „Miękkie lądowanie po wakacjach. Twarda gotówka od Nestlé”

Nestlé Polska powierzyła agencji Unique One przygotowanie konkursu pod hasłem „Miękkie lądowanie po wakacjach. Twarda gotówka od Nestlé”, który jest realizowany w sklepach sieci Intermarché.

Article

Zgłoszenia do konkursu przyjmowane są od 31 sierpnia do 13 września 2021 roku. W konkursie biorą udział wybrane marki, m.in. Nescafé, Nescafé Dolce Gusto, Lion, Kit Kat, Princessa, Winiary, Maggi, Nesvita dostępne w sklepach sieci Intermarché.

Aby wziąć udział w konkursie należy jednorazowo kupić produkty Nestlé objęte tą akcją za min. 20 zł, a następnie wysłać SMS pod numer 70711 (koszt SMS’a 0,62 zł z VAT), wpisując w treści numer z paragonu i odpowiadając na pytanie: "Opisz jaki jest twój plan na wejście w powakacyjną codzienność".  Należy zachować wszystkie zgłoszone paragony.

Nagrody w konkursie Intermarché

Codziennie do wygrania w konkursie są bony do Intermarché (3 x 100 zł) oraz gotówka (3 x 300 zł).  Na koniec spośród wszystkich prawidłowych zgłoszeń komisja wyłoni laureatów nagród głównych 10 000 zł (2 x 10 000 zł).

Agencja Unique One odpowiedzialna jest za: koncept kreatywny, organizację i obsługę konkursu. Działania wsparte są materiałami POS w punktach sprzedaży (plakaty, wobblery) oraz reklamą w gazetce sieci Intermarché.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Startuje konkurs „Miękkie lądowanie po wakacjach. Twarda gotówka od Nestlé”

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
brawo oni
Na opakowaniach powinno pisać " Konkurs dla jelonków". Nagroda główna -10 tyś. PLN??? Normalnie szaleństwo. Z samych smsów zwróci im się koszt nagród , a o zyskach ze sprzedaży produktów nawet nie wspominamy. Widać ,że marketingowcy na śmieciówce odpalili swoje złote pomysły.
0 0
odpowiedź
User
brawo ty
Z samych smsów zwróci im się koszt nagród , a o zyskach ze sprzedaży produktów nawet nie wspominamy.


Ty chyba na innej planecie żyjesz.:)
0 0
odpowiedź