SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Internet drugim najbardziej niezbędnym medium

W ciągu pięciu lat Internet z miana 'najmniej niezbędnego' stał się drugim 'najbardziej niezbędnym' medium dla Amerykanów - wynika z badania firmy Edison Media Research.

Dla 33 procent respondentów powyżej 12. roku życia, Internet jest najbardziej niezbędnym medium. Tylko 3 procent więcej badanych wskazało na telewizję. Na radio wskazało 17 procent, a na prasę tylko 10 procent ankietowanych.

W analogicznym badaniu przeprowadzonym przed pięcioma laty, telewizja zdecydowania wyprzedzała Internet - stosunkiem 39 do 20 procent. Na radio jako 'najbardziej niezbędne' medium wskazywało wówczas 26 procent respondentów.

Niechlubny zaszczyt 'najmniej niezbędnego' medium zdobyła prasa, na którą wskazało 35 procent badanych. Na Internet wskazało 24 procent, a na radio i telewizję po 18 procent pytanych.

Badanie zostało przeprowadzone w styczniu i lutym bieżącego roku. Wyniki uzyskano na podstawie wywiadów telefonicznych z 1855 osobami powyżej 12. roku życia.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Internet drugim najbardziej niezbędnym medium

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl