SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Inwazja smaku” reklamuje Mlekołaki (wideo)

W telewizji ruszyła kampania reklamowa płatków śniadaniowych Mlekołaki produkowanych przez Lubellę. Akcję - prowadzoną pod hasłem „Inwazja smaku w Mlekołaku” - przygotowały firmy Hand Made i ZenithOptiMedia Group.

Nowa reklama Mlekołaków rozgrywa się w wyjątkowej fabryce tych płatków, gdzie dzieci i rodzice odkrywają ich udoskonalony smak, w czym pomagają im bohaterowie z opakowań tych produktów. Celem kampanii jest podkreślenie udoskonalonej jakości Mlekołaków oraz zwrócenie uwagi, że tę jakość gwarantuje Lubella.





W ramach akcji 30-sekundowy spot jest emitowany w kanałach takich jak TVP 1, TVP 2, TVN, Polsat, TV 4 i TVN 7. Kreację kampanii przygotowała agencja Hand Made, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy ZenithOptiMedia Group.

Dołącz do dyskusji: „Inwazja smaku” reklamuje Mlekołaki (wideo)

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
kubellos
o fuj jest taki nie dobre ze aż prawie nie wyrzucilem to przez okno . a do tego rozblywa sie w mleku.
odpowiedź
User
sentik
fuj fuj fuj. nie dobre. takie nie dobre że mój pies tego nie zjadł. te mlekołaki są takie niedobre że powini skonczyć z ta produkcją
odpowiedź
User
Wojtek

Kiedy słyszę w pierwszym zdaniu: Witamy w fabryce Mlekołaków OD Lubelli. to mnie strząsa i dalej już oglądać nie mam ochoty. Pretensjonalne aż na wymioty zbiera.
odpowiedź