SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

IQ Marketing dla Unilever Polska

Unilever rozpoczął drugą edycję promocji konsumenckiej marek Saga, Kasia, Delma Extra i Amino, realizowaną pod hasłem 'Koloniada 2006'.

Podobnie jak w roku ubiegłym, za opracowanie koncepcji i realizację promocji odpowiedzialna jest agencja IQ Marketing.
 
Celem promocji jest wzrost penetracji, budowanie lojalności konsumentów oraz utrwalenie rodzinnego wizerunku czterech wymienionych marek. Akcja promocyjna skierowana jest przede wszystkim do kobiet posiadających rodziny i dzieci w wieku 7-16 lat.
 
Promocja oparta jest na mechanizmie loterii, w której do wygrania jest 500 wyjazdów kolonijnych nad polskie morze lub w góry dla dzieci w wieku 7-16 lat oraz 50 000 nagród  dodatkowych w postaci zabawek plażowych. W tym roku dzieci spędzą wspaniałe wakacje w malowniczej miejscowości górskiej Bystra oraz słynącej z przepięknych plaż nadbałtyckiej Pogorzelicy.
 
Aby wziąć udział w loterii należy zebrać co najmniej 10 punktów wyciętych z promocyjnych opakowań produktów Saga, Kasia, Delma Extra i Amino, oznaczonych logo Koloniada 2006, a następnie wysłać je razem z kuponem zgłoszeniowym pod wskazany adres. Zgłoszenia można nadsyłać w terminie od 15 stycznia do 31 maja 2006 roku.
 
"Ubiegłoroczna promocja cieszyła się dużym zainteresowaniem wśród osób należących do naszej grupy docelowej i zakończyła się sukcesem. Zrealizowaliśmy zarówno nasze cele sprzedażowe, jak i wizerunkowe. O atrakcyjności promocji świadczy fakt, że otrzymaliśmy ponad 100 tys. zgłoszeń oraz wiele naprawdę szczerych i pozytywnych informacji zwrotnych od kolonistów oraz ich rodziców, w postaci listów, osobistych podziękowań, relacji spisanych przez dzieci. W związku z tym w tegorocznej edycji Koloniady postanowiliśmy zwiększyć liczbę możliwych do wygrania miejsc kolonijnych aż o 25% oraz wydłużyć czas trwania promocji o jeden miesiąc" - powiedział Marcin Laskowski, Brand Manager produktów Kasia i Delma.
 
Promocja zostanie wsparta kampanią telewizyjną oraz szeroką komunikacją BTL. W ramach działań BTL agencja IQ Marketing przygotowała projekty: opakowań promocyjnych, strony internetowej www.koloniada2006.pl oraz materiałów POS i katalogu, zawierającego szczegółowe informacje o promocji, dostępnych w sieciach handlowych oraz wybranych punktach handlu tradycyjnego. Katalog dodatkowo dołączony będzie do dwóch wydań Przyjaciółki. Za realizację spotu TV odpowiedzialna jest agencja Ad Fabrica FCB.
 
Wyjazdy kolonijne organizowane są przy współpracy z Biurem Podróży Eskapada ze Słupska. Patronat nad akcją objęło Towarzystwo Przyjaciół Dzieci oraz tygodnik Przyjaciółka.

Dołącz do dyskusji: IQ Marketing dla Unilever Polska

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl