SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

790 tys. widzów „Iron Majdan”. TVN wygrał z konkurencją

Reality-show „Iron Majdan” oglądało średnio 790 tys. widzów, o 90 tys. osób mniej niż „Żony Hollywood” pokazywane rok temu w tym paśmie. TVN w czasie emisji nowego reality-show było jednak liderem rynku, a w grupie 16-49 miało wyraźną przewagę nad konkurencją. Wpływy z reklam wyniosły 10,47 mln zł.

Małgorzata i Radosław Majdanowie w reality-show "Iron Majdan", fot. TVNMałgorzata i Radosław Majdanowie w reality-show

Nowy reality-show „Iron Majdan” na antenie TVN oglądać można było w poniedziałki o godz. 22.30, w okresie od 5 marca do 14 maja br. Średnia widownia programu wyniosła 790 tys. osób, co przełożyło się na 9,27 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 14,14 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 11,94 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Największą popularnością cieszył się pierwszy odcinek produkcji. Przyciągnął on uwagę 1 mln osób.

Dla porównania, średnia oglądalność trzeciego sezonu „Żon Hollywood”, pokazywanego wiosną ub.r. w tym samym paśmie wyniosła 880 tys. widzów. Przełożyło się to na 9,78 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 12,99 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 11,82 proc. w grupie 16-59. Oznacza to, że nowy format obniżył widownię swojego pasma o 90 tys. osób.

TVN w paśmie nadawania nowego projektu zajął pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Wiceliderem w tym paśmie był Polsat, który emitując wtedy filmy fabularne, osiągał 8,86 proc. udziału. Trzecia była TVP2 (seriale „Za marzenia” i „Zaginiona”; 7,33 proc.), a tzw. „wielką czwórkę” uzupełniła TVP1 („Warto rozmawiać” i dokumenty; 2,47 proc.).

Taka sama była kolejność stacji wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59.

Wpływy reklamowe wokół premierowych odcinków nowego projektu wyniosły 10,47 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

„Iron Majdan” to reality-show, które zostało wymyślone specjalnie dla Małgorzaty Rozenek-Majdan i Radosława Majdana.

Nowe reality-show jest drugim najdroższym programem w historii TVN po „Azja Express”. Stacja nie podaje szczegółów, ale jeden odcinek mógł kosztować nawet milion złotych. Program na zlecenie TVN wyprodukowała firma Golden Media Polska.

Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2017 roku wyniósł 9,87 proc.

Dołącz do dyskusji: 790 tys. widzów „Iron Majdan”. TVN wygrał z konkurencją

18 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
kozanostra1992
Ten program to było tak straszne gówno i pusta rozrywka, że chyba tylko ćwierćinteligenci to oglądali (na pewno producent, a pracownikom stacji i lektorowi Ferencowi to już szczególnie współczuję... 1 obowiązkowo to zapowiadał, reszta pewnie przymusowo oglądała); ze względu na taki wynik, druga seria (na bank) murowana... nieporozumieniem jest też pozostawienie szajsu, jakim jest "Projekt lady" (w wersji złośliwców: Plan kontuaru), a likwidacja udanego i wciągającego "Domu marzeń"! ://

Dziadku Miszczak, wstydź się Pan... chyba pora już zabierać manatki (czyt. zabawki) i na emeryturę, wnuki niańczyć (bo to, co się dzieję z tą stacją od wielu ładnych lat, woła o pomstę do nieba... zwłaszcza oferta ramówkowa)!!!
odpowiedź
User
ALARM!
Niby wygrana z konkurencją jest, ale jak tak popatrzeć, co emitowała w czasie tego tworu konkurencja, to nie było to trudne. Na TVP1 leciało propagandowe "Warto rozmawiać", na Polsacie filmy, a na TVP2 jakiś przeciętny serialik zagraniczny.
Druga sprawa, "Ślub od pierwszego wejrzenia" radzi sobie znacznie lepiej w tym slocie od Majdanów, bo regularnie miał ponad milion widzów, a czasami nawet ponad 1,4 mln widzów. Więc moim zdaniem Majdany sukcesem nie byli. Nie dziwie się w sumie.
odpowiedź
User
Uważny widz
Quo vadis, TVN?
odpowiedź