SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Isobar Poland ze srebrem w Epica Awards za „Photos for Life”

Projekt „Photos for Life” przygotowany przez agencję Isobar Poland dla fundacji Rak'n'Roll Wygraj Życie!, nagrodzono srebrem na międzynarodowym konkursie reklamowym Epica Awards. Jak dotąd jest to jedyna nagroda dla agencji z Polski.

Article

Podczas konkursu Epica projekt fundacji był oceniany w kategorii Business to Business Direct i zajął w niej drugie miejsce. Pierwsze przypadło kampanii „Street view unpaid bills „ autorstwa agencji BBDO Belgium zrealizowanej dla JCDecaux.

„Photos for Life” to charytatywny bank zdjęć osób chorych na nowotwór i tych, którzy z chorobą wygrali. Wpływy ze sprzedaży fotografii są przeznaczane a wsparcie podopiecznych fundacji Rak'n'Roll Wygraj Życie! (przeczytaj więcej na ten temat).

Do tegorocznej edycji międzynarodowego konkursu reklamowego Epica Awards przesłano 24 prace z Polski. Zdobywcy kolejnych nagród będą ogłaszani do piątku. Ogółem rywalizuje o nie 3,4 tys. projektów z całego świata.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Isobar Poland ze srebrem w Epica Awards za „Photos for Life”

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl