Tylko Radio Maryja zainteresowane częstotliwością w Istebnej

Jedynie właściciel Radia Maryja jest zainteresowany nadawaniem programu na częstotliwości 101,7 MHz w Istebnej.

ram
ram
Udostępnij artykuł:

16 listopada ub.r. w Monitorze Polskim opublikowano ogłoszenie przewodniczącego KRRiT o możliwości uzyskania koncesji na rozpowszechnianie programu radiowego o charakterze społeczno-religijnym w Istebnej w województwie śląskim. O częstotliwość 101,7 MHz mógł się ubiegać jedynie istniejący podmiot. Termin na złożenie wniosku upłynął 31 grudnia 2021 r.

Teraz go powtórzono. W środę, 20 kwietnia opublikowano na stronie Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji ogłoszenie jej przewodniczącego Witolda Kołodziejskiego, z którego wynika, że tym razem również do konkursu zgłosił się jeden zainteresowany. Znów są to Redemptoryści.

Będą kolejne konkursy radiowe

24 marca br. Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji rozstrzygnęła kolejne konkursy na częstotliwości radiowe w miastach województw podkarpackiego i świętokrzyskiego. Organ zdecydował, że w Tarnobrzegu zagra Meloradio, w Stalowej Woli - Radio SuperNova, a w Sandomierzu - Radio Rekord. Wszystkie rozgłośnie należą do sieci radiowych i nadają też w innych miastach.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Reklama zewnętrzna dociera do 89 proc. Polaków. Liderem niezmiennie AMS

Reklama zewnętrzna dociera do 89 proc. Polaków. Liderem niezmiennie AMS

Pieniądze nie tylko dla TVP. KRRiT wypłaci ponad 120 mln zł

Pieniądze nie tylko dla TVP. KRRiT wypłaci ponad 120 mln zł

Sebastian Żórawski redaktorem naczelnym serwisów Inforu

Sebastian Żórawski redaktorem naczelnym serwisów Inforu

Tak wygląda nowy serwis Biznes Enter. O czym przeczytamy, kim są autorzy?

Tak wygląda nowy serwis Biznes Enter. O czym przeczytamy, kim są autorzy?

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Polsat sprzedaje reklamy. Najdroższy "Kevin sam w Nowym Jorku"

Polsat sprzedaje reklamy. Najdroższy "Kevin sam w Nowym Jorku"