ITI odkupiło Multikino

ITI odkupił 50 proc. udziałów w Multikinie

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Grupa ITI nabyła od United Cinemas International (UCI) 50 proc. udziałów w Multikinie i tym samym uzyskała pełną kontrolę nad tą siecią multipleksów - poinformował ITI we wtorek w komunikacie.

"W dniu 15 marca 2004 roku podmiot zależny Grupy ITI - spółka ITI Media Group N.V. - dokonał płatności w wysokości 7,5 miliona USD na rzecz spółki UCI Multiplex BV, podmiotu zależnego od United Cinemas International (UCI), w związku z nabyciem od UCI 50 proc. udziałów w spółce UCI-ITI Multiplex BV, która jest właścicielem 100 proc. udziałów w Multikino Sp. z o.o." - napisał ITI w komunikacie.

"W związku ze zrealizowaniem powyższej transakcji Grupa ITI posiada 100 proc. udziałów w Multikinie i uzyskała pełną kontrolę operacyjną nad tą spółką" - dodał.

W ubiegłym tygodniu ITI poinformował, że grupa nabędzie należące do UCI udziały za równowartość 15 milionów USD w gotówce. Drugą ratę ma zapłacić 15 września 2004 roku.

Na początku marca tego roku Multikino otworzyło swój siódmy multipleks w centrum handlowym Galaxy w Szczecinie.

Pierwszy multipleks Multikino uruchomiło w Poznaniu w 1998 roku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu