Była dziennikarka TVP i TVN na czele marketingu i komunikacji w państwowej firmie

Stanowisko dyrektorki marketingu i komunikacji w państwowej spółce Polska Wytwórnia Papierów Wartościowych objęła Iwona Radziszewska. Poprzednio pracowała w agencji CEC Group, a wcześniej przez wiele lat była związana z Telewizją Polską i TVN.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Była dziennikarka TVP i TVN na czele marketingu i komunikacji w państwowej firmie
Iwona Radziszewska, fot. Piotr Stach

Iwona Radziszewska w Polskiej Wytwórni Papierów Wartościowych odpowiada za strategię marketingową oraz komunikację wewnętrzną. Jej celem jest odbudowanie reputacji spółki po kryzysie wizerunkowym związanym z ujawnionymi w maju br. podwyżkami dla zarządu.

Polska Wytwórnia Papierów Wartościowych to spółka skarbu państwa podległa Ministerstwu Spraw Wewnętrznych i Administracji. Zajmuje się zabezpieczeniem dokumentów i papierów wartościowych, odpowiada m.in. za produkcję banknotów, paszportów, dowodów osobistych i znaczków pocztowych. Od stycznia br. prezesem PWPW jest Marcin Wojdat, w latach 2006-2021 związany z warszawskim samorządem, gdzie pełnił funkcję sekretarza miasta, a w latach 2021-2023 z firmą Gemius.

Poprzednio Iwona Radziszewska przez kilka miesięcy była dyrektorką komunikacji w agencji CEC Group. W ostatnich latach prowadziła własną firmę szkoleniową Brain Institute, a wcześniej przez wiele lat była związana z mediami.

W latach 2011-16 pracowała w Telewizji Polskiej, m.in. jako współprowadząca „Pytanie na śniadanie” TVP2, gospodyni „Panoramy Dnia” i „Skazanych na sukces” w TVP Info oraz „Kawy czy herbaty?” w TVP1. Wcześniej była związana z grupą TVN (m.in. jako , szefowa TVN Style i prowadząca „Fakty” TVN, pracowała też jako doradca ministra, szefowa departamentu informacji oraz rzeczniczka prasowa Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu