Jacek Bykowski dyrektorem marketingu i rozwoju biznesu w ATM

Jacek Bykowski dołączył do spółki ATM i objął stanowisko dyrektora marketingu i rozwoju biznesu. Poprzednio był prezesem zarządu mPay.

łb
łb
Udostępnij artykuł:
Jacek Bykowski dyrektorem marketingu i rozwoju biznesu w ATM

Do jego zadań należy m.in. za rozwój usług spółki, a także wzmocnienie obecności firmy na rynkach zagranicznych.

- Jacek jest energicznym i skutecznym menedżerem. Jestem przekonany, że jego bogate doświadczenie biznesowe, zapał i energia do działania zaowocują niebawem większą dynamiką wprowadzania nowych produktów dla klientów i umocnieniem pozycji ATM na rynkach zagranicznych - mówi Tadeusz Czichon, prezes zarządu spółki ATM.

Poprzednio Jacek Bykowski pełnił funkcję prezesa zarządu w spółce mPay, gdzie odpowiadał za budowanie strategii rozwoju w obszarze płatności mobilnych i zwiększenie rentowności. Wcześniej Bykowski był wicedyrektorem departamentu strategii w Polkomtelu. Pracował również w Telekomunikacji Polskiej i PTK Centertel.

Jest absolwentem ekonomii w Szkole Głównej Handlowej. Uczestniczył również w programie Executive na uniwersytetach we Francji i w Wielkiej Brytanii.

łb
Autor artykułu:
łb
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych