Jakie są najlepsze reklamy display w polskim internecie?

Ponad trzy czwarte reklam displayowych w polskim internecie ma formę double billboard – wynika z analizy firmy Gemius. Natomiast najwyższym wskaźnikiem CTR odznacza się toplayer.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W grudniu ubiegłego roku prawie 36 proc. wszystkich reklam displayowych wyemitowanych w polskim internecie miało formę double billboard – pokazuje badanie firmy Gemius. Zdecydowanie mniej popularne są nośniki boks/rectangle (300 x 250) (18,4 proc. wszystkich) i billboard (750 x 100) (8,1 proc.). Natomiast największa średnia liczba emisji na kreację – ponad 4,5 miliona – przypada na halfpage (300 x 600).

Zdecydowanie najskuteczniejszą formą reklamową w polskim internecie jest mailing – w link wiadomości klika co dziesiąty internauta, który ją otworzył. Natomiast wśród formatów displayowych najwyższy wskaźnik CTR mają toplayer oraz double billboard (750 x 100).

grafika

W polskim internecie najczęściej reklamowane displayowo są produkty i usługi telekomunikacyjne (20 proc. wszystkich kampanii) oraz oferty branży finansowej (13,7 proc.). Natomiast najwyższym wskaźnikiem CTR (0,45 proc.) odznaczają się reklamy displayowe sprzętów domowych, mebli i artykułów dekoracyjnych, a zdecydowanie niższym – reklamy branży telekomunikacyjnej i motoryzacyjnej (średni CTR po 0,24 proc.). Prawie co drugi mailing (dokładnie 49,6 proc.) reklamuje ofertę telekomunikacyjną i finansową, a najwyższy CTR (26,1 proc.) mają takie reklamy produktów spożywczych.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style