SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Jakość bez kompromisów” w kampanii Krakowskiego Kredensu

Ruszyła wiosenna kampania reklamowa wędlin Krakowski Kredens. Akcja jest prowadzona w prasie pod hasłem „Jakość bez kompromisów”.

Kampania Krakowskiego Kredensu przedstawia analizy poszczególnych produktów tej marki, m.in. szynki i kabanosów. Reklamy podkreślają, że nie zawierają one sztucznych konserwantów oraz są produkowane z dużej ilości mięsa. Ma to ilustrować hasło główne kampanii: „Jakość bez kompromisów”.

Akcja reklamowa obejmuje takie gazety i czasopisma jak m.in. „Gazeta Wyborcza”, „Newsweek”, „Claudia”, „Focus”, „Pani”, „Forbes”, „Gala”, „Grazia”, „Moje Gotowanie”, „Twój Styl” i „Zwierciadło”.

 

Dołącz do dyskusji: „Jakość bez kompromisów” w kampanii Krakowskiego Kredensu

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
wielbłąd
Za dużo jakości, za mało smaku. Nie uruchomiono kreatywnego potencjału opowieści o jedzeniu. I tu Alma popełnia fatalny błąd. Bo takie suche reklamy mają do czego przekonać?
Alma ma czarować.
odpowiedź
User
klient
moim zdaniem reklamy krakowskiego kredensu wogole nie przemawiaja do klientow...bardzo zrazilam sie do oferowanych produktow poniewaz nie raz kupilam wedline ktora musialam wyrzucic nie wspominájac o garmazerce czy bryndzy beskidzkiej...od tego momentu wraz ze znajomymi nie robimy zakupow w kk lecz bardzo chwale sobie produkty z bacowki. szacunek dla pracownikow....kk obsluge ma fatalna...z laska podchodza do klienta....kiepska praca prezes nad pracownikami...
odpowiedź
User
JoannaK45
Ile razy poszłam na stoisko Krakowskiego Kredensu, okazywało się, że poza drożyzną, nie było tam niczego atrakcyjnego. Kpię z odwoływania się do tradycji, skoro szprycują swoje wyroby taką samą chemią jak cała reszta. Nie dziwi mnie, że mieli problemy z inspekcją handlową..
odpowiedź