Jakub Piasecki w nowej roli w SeoFly

W związku z rozwojem agencji SeoFly, należącej do grupy marketingowo-doradczej Good One, z początkiem października br. w strukturach powołana została nowa funkcja head of SEM. Objął ją Jakub Piasecki, który związany jest z firmą od 2023 roku.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Jakub Piasecki w nowej roli w SeoFly

Jakub Piasecki odpowiedzialny jest za komórkę SEM. Do jego zadań należy wzmacnianie kompetencji strategicznych agencji i zespołu, m.in. przez rozszerzanie pracy na nowe platformy oraz planowanie i wdrażanie szkoleń. Na nowym stanowisku zajmuje się także zarządzaniem finansami działu SEM, wsparciem działań New Business, analizą ofert i potrzeb rynkowych oraz nadzorem współpracy z kluczowymi klientami agencji. 

Odpowiada także za optymalizację i budowę kampanii reklamowych na wielu platformach oraz za ocenę ich skuteczności i efektywności. Ponadto, będzie aktywnie reprezentował SeoFly na zewnątrz, uczestnicząc w działaniach wizerunkowych m.in. przygotowując case studies oraz treści na stronę i profile agencji w mediach społecznościowych.

Piasecki ma ponad 5-letnie doświadczenie w digital marketingu. Doświadczenie zdobywał pracując przez 2 lata po stronie Google jako strateg, wspierając agencje i freelancerów z całej Polski w optymalizowaniu kont Google Ads pod kątem celów biznesowych ich klientów. Pracował także w AXA, gdzie odpowiadał za działania SEO i content marketingowe oraz w agencji Performance Media. Jest certyfikowanym specjalistą Google Ads i ekspertem w dziedzinie reklam płatnych w systemach, tj. Meta Ads i Allegro Ads. Szkoli się także w zakresie platformy Microsoft Ads. 

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"