SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Janusz Chabior w kampanii OLX.pl przeciw wulgarności w internecie (wideo)

Serwis ogłoszeniowy OLX.pl zaczął kampanię przeciw negatywnym zachowaniom internautów. Bohaterem spotów, przygotowanych przez 180heartbeats + Jung v Matt i F25, jest aktor Janusz Chabior.

Article

W akcji będą piętnowane takie negatywne zachowanie internautów jak wulgarne odzywki, oszustwa, brak szacunku i spam. - Chcemy wyraźnie powiedzieć, że się od tego odcinamy i przypomnieć o pewnych zasadach - mówi Marcin Sienkowski, szef marketingu OLX.pl.

Kampania jest oparta na spotach z udziałem aktora Janusza Chabiora pokazujące, że naganne zachowania w sieci wynikają w dużym stopniu z poczucia anonimowości i bezkarności internatów.

- Janusz Chabior wydał nam się idealny do roli kogoś, kto jest w stanie pomóc zaprowadzić porządek w serwisie. A może przy okazji także w pozostałej części sieci, bo zależy nam, by propagować pozytywne zachowania. I nie chodzi o to, by kogoś zganić czy ośmieszyć, ale by zmienić niefajne internetowe relacje w bardziej przyjazne. Tak jak w realnym życiu, kiedy na przykład idziemy do sklepu, mówimy „dzień dobry”, jesteśmy po prostu mili, a nawet żartujemy ze sprzedawcą. I takiej atmosfery chcemy w OLX - dodaje Sienkowski.

 

Punktem wyjścia do pomysłu była obserwacja, że najczęściej “sprawcy” hejtu czy innych chamskich zachowań w sieci czują się bezkarnie, bo są anonimowi. - Chowając się za ekran komputera i obrzucając błotem osobę po drugiej stronie, nie traktują jej jak kogoś znajomego czy bliskiego, kogo lubią i szanują - wyjaśnia Radosław Smorga, business director 180heartbeats + Jung v Matt. - Po prostu przestają zachowywać się jak ludzie. Dlatego postanowiliśmy rozładować hejterskie sytuacje humorem, pokazać konkretne twarze i charaktery, by nadać im bardziej cywilizowany, ludzki wymiar - dodaje.

Akcja potrwa trzy tygodnie, obejmuje siedem spotów, które pojawią się w mediach społecznościowych.

Kreacją kampanii zajęła się agencja 180heartbeats + Jung v Matt, a realizacją spotów - dom produkcyjny F25.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Janusz Chabior w kampanii OLX.pl przeciw wulgarności w internecie (wideo)

13 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Gość X
Patolog Leon Berger z "Alexa".
0 0
odpowiedź
User
ddb
Bardzo dobre. Chabior Mistrz! ( Jak zawsze, uwielbiam faceta)
8 0
odpowiedź
User
grey
Mistrzostwo świata!
4 0
odpowiedź
User
Gość
Zajebis..., o przepraszam.
10 0
odpowiedź
User
sza po ba
To jest bardzo dobre na bardzo wielu poziomach, brawo OLX & 180!
8 0
odpowiedź