SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Janusz Palikot w projekcie „Janusz Marketingu” chce tworzyć nowe marki

Janusz Palikot w projekcie „Janusz Marketingu” planuje stworzyć społeczność ambitnych przedsiębiorców i zostać mentorem biznesowym. Z najlepszymi podejmie współpracę. W projekcie udzielać się będzie także Kuba Wojewódzki.

(fot. materiały prasowe) Article

Janusz Palikot, twórca największych marek na polskim rynku alkoholowym, w tym marki BUH, wycenianej na 34,2 mln zł, zamierza tworzyć kolejne, tym razem na masową skalę. W swoim projekcie „Janusz Marketingu” zaprasza do współpracy przedsiębiorców i managerów, zamierza podzielić się z nimi biznesowym know-how.

„Polacy nie mają sobie równych, jeśli chodzi o kreatywność. Wciąż na rynku mamy ogromny, niewykorzystany potencjał, który chciałbym pobudzić poprzez pokazanie, jak zbudowaliśmy takie marki, jak Wyjebongo, piwo BUH czy wódka wyBUHowa. Robię to razem z moimi wieloletnimi partnerami biznesowymi, strategami i menedżerami marketingu, którzy zjedli zęby na tworzeniu produktów, jakie kochają konsumenci” – mówi Janusz Palikot.

„Za milionową wyceną marek, które stworzyłem, stoi dziś przede wszystkim rozumienie emocji społecznych. Tego nauczyłem się w polityce, a w biznesie tak naprawdę rzadko są ku temu okazje. Całość mojego doświadczenia, to jest cztery dekady w biznesie, działalność polityczną, a do tego ciągłe prowadzenie komunikacji w internecie, w tym mediach społecznościowych, gdzie angażuję miliony osób, to wszystko chcę scalić w jeden, absolutnie niepowtarzalny projekt »Janusz Marketingu«” – mówi Palikot.

Marki stworzone przez Janusza Palikota to m.in. Wódka Żołądkowa Gorzka De Lux, Dorato, Cin&Cin czy Fresco. Jednym z najnowszych projektów rynkowych jest Wyjebongo, marka o wartości szacowanej przez Grant Thornton na 17,2 mln zł. Wprowadził także na rynek m.in. piwo konopne BUH, serię wódek Kraft Palikot, połączył w ramach jednej grupy historyczny Browar Tenczynek i kraftową markę Doctor Brew.

Biznesowy sparing dla przedsiębiorców

Projekt „Janusz Marketingu” ma przede wszystkim wzmocnić polskie marki. Przedsiębiorcy i menedżerowie, osoby aspirujące do tworzenia wyjątkowych produktów, będą mieli okazję do wymiany doświadczeń również między sobą. Janusz Palikot chce przyciągnąć ambitnych ludzi z rynku po to, by w twórczej atmosferze, ale i z wykorzystaniem twardych danych i wiedzy praktyków biznesu, pracować nad wzrostem wartości intelektualnej w projektach. Jak podkreśla, to właśnie wartości niematerialne i prawne, w dzisiejszym zdigitalizowanym świecie, gdzie cykl życia produktu jest tak krótki, muszą być na pierwszym miejscu.

W ramach projektu zostanie też uruchomiona Destylarnia Biznesu. Członkowie społeczności będą mogli zdobytą wiedzę wykorzystać przy nowych inicjatywach biznesowych, a następnie skonfrontować te inicjatywy z pozostałymi przedsiębiorcami. W ten sposób jeszcze przed fazą sprawdzania ich na rynku uzyskają wartościowe uwagi, które wzmocnią ich pozycję i ułatwią dotarcie do klientów. Najwyżej oceniane prezentacje trafią do Palikota oraz współpracujących z nim menedżerów, którzy nadadzą im potencjał wielomilionowej marki.

Janusz Palikot, Kuba Wojewódzki czy Tomasz Czechowski to nie tylko wspólnicy biznesowi, ale także pomysłodawcy wielu skutecznych i nagradzanych kampanii komunikacyjnych. Również oni będą się udzielać w projekcie „Janusz Marketingu”. Butelka wódki wystrzelona w kosmos, Iggy Pop, legenda muzycznego świata, w reklamie produktów, czy wyróżniona przez branżę akcja komunikacyjna CSR #NieWstydzSie to tylko kilka przykładów realizacji ich pomysłów. Ich wspólną cechą jest to, jak oddziałują na uczucia klientów.

„Dzisiaj nie wystarczy zrobić dobry produkt i zrealizować reklamę TV. Teraz liczą się emocje, zaangażowanie społeczności. Powiedzmy sobie szczerze, nie każdy musi śledzić moje media społecznościowe, ale moje osiągnięcia biznesowe są niepodważalne. 40 lat doświadczeń i wiele sukcesów za mną. Mimo upływu lat potrafię realizować biznesowe cele, a moją mocną stroną jest szybkie dostosowywanie się do realiów, reagowanie na zmiany” – komentuje Palikot.

Janusz Palikot to były polityk i poseł, obecnie biznesmen, który działa w branży alkoholi - jest właścicielem m.in spółki Browar Tenczynek oraz Tenczyńska Okowita.

Dołącz do dyskusji: Janusz Palikot w projekcie „Janusz Marketingu” chce tworzyć nowe marki

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
brawo ***
"Janusz Palikot, twórca największych marek na polskim rynku alkoholowym, w tym marki BUH, wycenianej na 34,2 mln zł, zamierza tworzyć kolejne, tym razem na masową skalę.

czy Wy weryfikujecie informacje prasowe które do Was trafiają?
1. Twórca czego? które marki faktycznie tworzył bo chyba większość przejął
2. największych?
3. Na 32 mln jest wyceniany... przychody w 1Q 2021 to... 1,2 mln... tyle to Wódka Bocian ma w 1 Żaybce ;)
1 0
odpowiedź
User
wiert
Dołącz do społeczności Janusza Marketingu
Aktualna cena:
2699.00 PLN

Janusz szuka jeleni?
1 0
odpowiedź
User
NIEToVision
Wykruszyli się, klienty PGR vel niebieskich drinów, to trzeba reklamy, bo miliarder, potrzebuje kasy.
0 0
odpowiedź