Jason Seiken odchodzi z funkcji redaktora naczelnego „The Daily Telegraph”

Po 18 miesiącach sprawowania funkcji redaktora naczelnego Jason Seiken odchodzi z redakcji. - Seiken kierował transformacją tytułu w kierunku platformy cyfrowej i zakończył swoje zadanie - informuje wydawca gazety.

ps
ps
Udostępnij artykuł:

Jason Seiken objął stanowisko naczelnego „The Daily Telegraph” w październiku 2013 r., do redakcji przyszedł z amerykańskiej firmy PBS, gdzie był wiceprezesem.

W oficjalnym komunikacie Telegraph Media Group poinformował, że podstawowym zadaniem Seikena miało być wypracowanie skutecznej strategii cyfrowego rozwoju dziennika, i że misję tę wypełnił z powodzeniem.

- Jestem dumny ze sposobu, w jaki „The Daily Telegraph” stał się jednym z liderów cyfrowego rynku i ze stale rosnącej liczby jego internetowych odbiorców - podkreślił Seiken w oficjalnym mailu.

Reformy przeprowadzane przez Seikena w wydawnictwie spotkały się z protestami wielu dziennikarzy, część z nich opuściła redakcję w okresie, gdy sprawował on obowiązki naczelnego. Seiken nie ujawnił, jakie są jego dalsze plany zawodowe, na razie zwolnione przez niego stanowisko przejmie Chris Evans, jeden z wydawców.

„The Daily Telegraph” został założony w 1855 r. Wydawca podaje, że obecnie z tradycyjnych i cyfrowych wydań tytułu korzysta miesięcznie 16,7 mln odbiorców.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa