Jedna czwarta więcej z cyfrowego outdooru. Digital Network dalej rośnie

W pierwszym kwartale 2025 roku przychody sprzedażowe firmy Digital Network zajmującej się cyfrową reklamą out of home poszły w górę o jedną czwartą.

Tomasz Wojtas
Tomasz Wojtas
Udostępnij artykuł:
Jedna czwarta więcej z cyfrowego outdooru. Digital Network dalej rośnie
Fot. materiały prasowe Screen Network

Według wstępnych szacunków skonsolidowane przychody Digital Network w pierwszym kwartale 2025 roku wyniosły 15,4 mln zł, co wobec 12,3 mln zł rok wcześniej oznacza wzrost o 25 proc.

W zeszłym kwartale 15 mln zł wpływów grupy Digital Network, czyli 97 proc. łącznych, pochodziło z segmentu cyfrowej reklamy zewnętrznej. Należąca do firmy spółka Screen Network zarządza siecią ponad 20 tys. ekranów reklamowych.

W pierwszych trzech kwartałach 2024 roku skonsolidowane przychody Digital Network poszły w górę r/r z 41,56 do 47,4 mln zł, a zysk netto zmalał z 18,56 do 16,86 mln zł.

W grudniu ub.r. firm wypłaciła inwestorom 10,04 mln zł zaliczki dywidendowej, po 2,41 zł na akcję.

W piątek na początku sesji giełdowej, po publikacji szacunkowych danych o przychodach w zeszłym kwartale, akcje Digital Network drożały o ok. 5 proc. Przy kursie 61 zł (o 46 proc. wyższym niż 12 miesięcy temu) kapitalizacja spółki wynosi 259 mln zł.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska