SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Jerzy i Maciej Stuhrowie w kampanii karty Class&Club (wideo)

W telewizji rozpoczęła się kampania reklamowa karty kredytowej Class&Club. W wykorzystywanych w niej spotach występują Jerzy i Maciej Stuhrowie.

Jerzy Stuhr

Jerzy Stuhr

Prowadzona od początku marca kampania reklamowa karty kredytowej Class&Club pokazuje rozmowę ojca i syna – odgrywanych przez Jerzego i Macieja Stuhrów – dotyczącą różnych wizji prestiżu. W akcji pod hasłem „Dla ludzi, których życie ma styl” wykorzystywany jest również 15-sekundowy spot animowany, który informuje, że w ramach startującej 8 marca wiosennej loterii każdy posiadacz tej karty może wygrać Fiata 500. Class&Club – umożliwiająca stałe zniżki i promocje na polskie i zagraniczne marki – należy do programu partnerskiego Raiffeisen Banku, w którego kampaniach Jerzy i Maciej Stuhrowie występują od dwóch lat (więcej).

Akcja jest prowadzona w Polsacie, Polsacie Sport, TV4, TVN, TVN7, TVN Style, TVN Turbo, TVN24, TVN Meteo, Discovery, TVP Info i kanałach z pakietu At Media.

Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Opus B, a media zaplanował i zakupił dom mediowy Mindshare.
 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Jerzy i Maciej Stuhrowie w kampanii karty Class&Club (wideo)

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
bjoergen
nuda reklama
zero pomysłu
same stare schematy
odpowiedź
User
kazuk
ZIRRRRO!
odpowiedź
User
kazuk
Się gra, co się umie.
odpowiedź
User
lala
oj slabiutkie..
odpowiedź
User
august
Właściwi ludzie na właściwym miejscu. Aktorzyki reklamowe.
odpowiedź