SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Jesień z Piastem - na ekranach kin

Marka Piast z portfolio Carlsberg Polska rozpoczęła pierwszą whistorii marki kampanię kinową.

Przez dwa miesiące, od października do początku grudnia, naekranach kin Wrocławia, Wałbrzycha, Jeleniej Góry i Świdnicy,zobaczyć będzie można spot reklamowy marki, wykorzystujący hasło"Wrocław. Wiele twarzy jedno piwo." Kampania jest kontynuacjąprowadzonej w miesiącach letnich kampanii telewizyjnej oraz dwóchpoprzednich kampanii outdorowych marki, o tym samym tytule.

"Kampania kinowa to nowość w działaniach naszej marki." - mówiAgnieszka Filek, menedżer marki Piast z Carlsberg Polska. "Celowona czas tej kampanii wybraliśmy właśnie miesiące jesienne. Corazdłuższe wieczory i niezbyt przychylna pogoda, sprzyjają nieco innymformom spędzania wolnego czasu, niż miało to miejsce w lecie,chętniej korzystamy z takiej formy relaksu jak kino. Projekcje nasalach kinowych wydały nam się również szczególnie odpowiednie dlaeksponowania spotu Piasta utrzymanego w charakterystycznej,czarno-białej konwencji. Liczymy na żywy odzew odwiedzających kinagości, zwłaszcza Wrocławian - to przecież ich twarze pojawiać będąsię na ekranach, bo to oni właśnie współtworzyli tę reklamę. Ichudział w spocie Piasta, marki o silnych, wrocławskich korzeniach,nie tylko nadaje autentyczności ujęciom filmowym, ale równieżniesie jasny przekaz, że Piast, to właśnie ich piwo, piwoWrocławian. Zapraszamy na kolejną premierę Piasta - tym razem naekranach kin!" - dodaje Agnieszka Filek.

45' spot reklamowy "Wrocław. Wiele twarzy jedno piwo." torozszerzona wersja spotu emitowanego w ramach letniej kampaniitelewizyjnej marki. Oba filmy, podobnie jak przeprowadzonewcześniej pod tym samym tytułem dwie edycje kampanii outdoorowejmarki i konsekwentnie zrealizowane w tej samej konwencji,podkreślają silny związek Piasta ze stolicą Dolnego Śląska.

Kampania kinowa "Wrocław. Wiele twarzy jedno piwo." prowadzonabędzie do początku grudnia we wrocławskich kinach sieci Helios,Ciemna City i Multikino, a także w kilkunastu innych kinach naterenie Wrocławia, Wałbrzycha, Jeleniej Góry i Świdnicy. Dodatkowymwsparciem kampanii będzie promocja konsumencka, którejprzeprowadzenie marka planuje na listopad i grudzień tego roku.

Autorem kreacji kampanii jest agencja Red8 CommunicationsGroup.
Za planowanie i zakup mediów odpowiada Media Direction OMD.

Dołącz do dyskusji: Jesień z Piastem - na ekranach kin

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl